Vixa - 07-05-2015 13:25:32

Witojcie
Postanowiłem w tym sezonie zmienić moto na trochę mocniejsze chodź w Ruci miałem 110ccm
Tutaj padł wybór na NSR125, szukałem sporo, myślałem o Sendzie, Aprilii RS ale jakoś nie widziało mi się to, nawet myślałem o Yamaha DT ale gdy przejechałem się na NSR to zakochanie, przyspieszenie nieziemskie powyżej 7k RPM.
W Hondzie trzeba trochę porobić, trzeba ją dopieścić, ważne że serducho 2 lata temu wymieniane na nowe i kompresję ma odpowiednią.

Kupiłem ją 2 dni temu, na razie zamówiłem oponkę na przód bo na obecnej strach jechać, trzeba dokupić szybę w przedniej owiewce i gaźnik wyregulować, oraz ma lekkie problemy ze stacyjką :D  Wyciągam kluczyk a silnik dalej działa :D

Fotka :
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fa86f3965a23.jpg,
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/557dc49ac5cc.jpg

Z czasem porobię więcej zdjęć :)
Na razie latam i testuję i się bawię :)
Specyfikacja producenta :
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Pojemność skokowa: 124,8cm³
Moc maksymalna: 21KW/28KM przy 10500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Pojemność zbiornika paliwa: 15l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,5s
V-max: 160km/h

Z tego co mi wiadomo NSR jest połowicznie odblokowana, ma zmieniony moduł oraz odblokowany wydech, zostały jeszcze dysze do zmiany. Ale ze względu na spalanie chyba ich nie będę zmienial.

Hotels Bad Griesbach