Matheooz - 16-04-2017 13:23:15

Witam. ostatnio zamontowałem w motorku zestaw 110ccm do tego gażnik niby pz22 który może i miał przepustnicę 17 ale otwór już był 20 + króciec 22 oczywiście. Problem tkwi w prędkości i obrotach. Mam przełożenia 16/49 i ogólnie motorek ma "kopa". Problem niestety zaczyna się przy wchodzeniu na wyższe obroty na 4. Do 7 tysięcy w miarę idzie, lecz powyżej by dojść do tych 8 tyś obrotów na 4 biegu zajmuje mi to jakieś 30 sekund na prostej drodze bez wiatru. Nasuwa mi się pytanie czy jest to wina zbyt dużej zebatki na tyle lub tego otworu 20mm ? Wiem także, że silnik 110 ma mocny dół i kręci się do max 8-9k obrotów. Przez to boję się założyć z tyłu zębatkę 40z ponieważ myślę, że maszyna będzie wtedy muliła max do 6k obrotów :/. Co do regulacjii itp. Zawory 0.03 i 0.05 [mialem 0.06 i 0.08 lecz motocykl chodził na nich "gorzej"]., gaźnik wyregulowany, silnik dotarty. Z góry dziękuję za pomoc :)

Szamba betonowe Swarzędz Вила-РоаН