Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 02-01-2014 21:06:49

 boromir

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 16-12-2013
Posty: 145
Punktów :   
Motocykl: Router

GWARANCJA ważne szczegóły.

Jeśli nie taki dział proszę administratorów o przesunięcie.
Otóż kupiłem używanego Routerka , ale z sierpnia 2013r więc posiada gwarancję - na karcie jest napisane 12 miesięcy ale przecież wszystko w Polsce ma 24 miesiące - dzisiaj wymieniłem korespondencje z dziełem serwisu Rometa i co się okazało -
Otóż motorki mają 2 lata ale.... ale ogólnopolski serwis tak jak w moim przypadku kupiony w WAWIE sprowadzony do Łodzi i w Łodzi serwisowany w ASO to 12 miesięcy - ale gdybym jeździł do sprzedawcy w Wawie to mogę ich dręczyć linką i wskaźnikiem paliwa przez 24 miesiące ale tylko tam gdzie kupiliśmy motorki.

Pozdrawiam.

PS.treść korespondencji.
to nie jest błąd na motorower Router udzielana jest 12-sto miesięczna gwarancja.
Natomiast zgodnie z ustawą z 27 lipca o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca odpowiada za wydany towar 2 lata od daty wydania towaru.


tel. +48 14 68 48 165
e-mail: serwis@romet.pl

Offline

 

#2 02-01-2014 21:43:57

 Rafal

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

Skąd: Inąnd
Zarejestrowany: 30-07-2012
Posty: 1286
Punktów :   45 
Motocykl: Router WS 2012 / CRS 2010
Pojemność: 50/110/125
Przebieg: Spory jak na Chinczyka
Wiek: Pomogę przy silnikach FMB Wawa
WWW

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

W  UE prawnie jest dwu letni okres gwarancyjny , kiedyś to czytałem na przykładzie apple
http://www.dobreprogramy.pl/Roczna-gwar … 31322.html

Offline

 

#3 02-01-2014 21:45:06

 Montii

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1421183226.png

Skąd: 3 km od Zamościa
Zarejestrowany: 04-11-2012
Posty: 752
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Rouetr WS 50
Pojemność: 110
Wiek: 19
Imię: Szymon

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

tą gwarancje za przeproszeniem "pies trącał" i tyle

Offline

 

#4 02-01-2014 23:06:41

 Johnu

Forumowy Lord Ciemności

40182824
Skąd: Łódzkie
Zarejestrowany: 07-08-2013
Posty: 715
Punktów :   18 
Motocykl: Krabonszcze po łonce
Pojemność: skaczom jak zajonce
Przebieg: Niewielki
Wiek: 17

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

Zgadza się,ta gwarancja jak i cały "serwis" rometa to jeden wielki szum o nic.
Tak na prawdę to niewiele Ci to da.
A tak jak rafał pisał prawnie masz 2 lata gwarancji a nie rok


http://oi61.tinypic.com/256qqu0.jpg
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk

Offline

 

#5 03-01-2014 11:41:08

 Monster96

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Kopenchaga obok Sandomierza
Zarejestrowany: 09-09-2013
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Zumico gr500 -Ulep po dzwonie-
Pojemność: 72
Przebieg: 3k
Wiek: 18
WWW

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

Moje zumico miało gwarancję z cudownym dopiskiem : Części mechaniczne pojazdu nie podlegają gwarancji Cudo xD


-* <3 ZARĘCZONY <3 -*

***   Zumico Cafe Racer ***> http://www.routerws50.pun.pl/viewtopic. … 163#p28163 -
*** Romet T1-50 ***> http://www.routerws50.pun.pl/viewtopic. … 452#p33452
Wbij i zostaw komentarz ! ***********

Offline

 

#6 03-01-2014 12:23:18

Kazek

Gość

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

Mój w ogóle nie miał gwarancji Popierdoliłem te przeglądy bo i naprawdę dobre w niej jest tak tam 99.9% moto nie podlega wymianie

 

#7 03-01-2014 13:43:12

 Fenrise

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714679.png

Skąd: Jelenia Góra
Zarejestrowany: 09-06-2013
Posty: 936
Punktów :   25 
Motocykl: Router A500 / WS 50
Pojemność: 50 / 125
Przebieg: 10371 / 5003 km
Wiek: 26
Imię: Krystian

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

O jakości "Gwarancji" firmy Romet było wspominane na tym Forum już wiele razy. Nie dość że każą sobie słono płacić za "Przeglądy gwarancyjne" co parę kilometrów, to za każdy użyty materiał czy część i tak trzeba płacić dodatkowo. Nieraz cenami z kosmosu (150 PLN za tylną zębatkę?).

Po pierwszym "przeglądzie" zrezygnowałem i podziękowałem im serdecznie. Przy zakupie kolejnego motoroweru gdy proponowali w sklepie wydłużenie gwarancji do 3 czy 5 lat jedynie spojrzałem na sprzedawcę z politowaniem.

Offline

 

#8 18-05-2014 00:52:55

 schedar

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420925334.png

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 08-09-2013
Posty: 12
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50
Pojemność: 50

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

Cześć, mogę Wam opowiedzieć o reklamacji z pierwszej ręki, bo sam korzystałem z tego prawa. Kupiłem nową WS50 2013, ale po krótkim czasie okazało się, że biegi wyskakują, tablica rozdzielcza i światła gasną jak skręcę kierownicę oraz inne pomniejsze rzeczy. Przesłałem pocztą reklamację do sklepu i otrzymałem odpowiedź, że mam się udać do najbliższego autoryzowanego serwisu, a oni usuną wszystkie usterki w ramach gwarancji. Odmówiłem i ponownie poprosiłem o reklamację, dodając, że gwarancja mnie nie interesuje. Po konsultacjach odpisali mi, że mam zostawić WS-kę w serwisie, a oni zbadają czy reklamacja jest zasadna. Tak też zrobiłem i po ok. 2 tygodniach przyjechał do mnie kurier z naprawionym motorowerem. Warto dodać, że w reklamacji zastrzegłem, że oczekuję naprawienia wszystkich, nawet najmniejszych usterek lub wymiany na nowy.

Co ciekawe sam fakt, że odmówiłem skorzystania z gwarancji wzbudził duże zamieszanie zarówno w sklepie, jak i w serwisie. Stąd myślę, że takich przypadków roszczeń jest niewiele. Potwierdzam jednocześnie, że reklamacja to 2 lata, a gwarancja ogranicza nasze prawa do 1 roku.

Jeśli chodzi o przegląd gwarancyjny (120-150zł) to ja zdecydowałem się korzystać z niego, ponieważ w przypadku ponownej reklamacji chcę móc udowodnić, że używałem WS50 zgodnie z zaleceniami producenta. Ponadto jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę, więc taki przegląd dla mnie to nie tylko pieczątka.

Pozdrawiam

Offline

 

#9 19-05-2014 15:13:52

KucaQ

Gość

Re: GWARANCJA ważne szczegóły.

My rozumiemy, wiadomo, że laik nie wymieni sobie sam oleju czy wyreguluje gaźnika, ale jak juz ktoś się zna, to ten przegląd to śmiech na sali, więc na przeglądy okresowe trzeba patrzeć z rożnych perspektyw

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
rypin.zbiorniki-betonowe360.pl przegrywanie kaset vhs łódz