Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Cze, a już Ci się głowica znudziła? Po, co na własne życzenie niszczyć zawory? A jeżeli tak Ci zależy to trzeba trochę rozszczelnić połączenie tłumik/głowica i pobawić się składem mieszanki. Pozdrawiam Arek
Offline
Właśnie kolanka pod głowicą wgl nie mam. Mocno to przeszkadza dla żywotności? I czy mogę ta uszczelkę na jakiś czas czymś zastąpić? Bo nie mam w pobliżu sklepu gdzie mógł bym to dostać a oddzielnej paczki na Allegro z samą uszczelką nie opłaca mi się zamawiać. Może być jakaś dętka? Nie spali się ?
Ostatnio edytowany przez suchyj4 (19-03-2017 20:18:40)
Offline
Uszczelka z dętki się spali. Nie da się tej uszczelki specjalnie czymś zamienić musi wytrzymać wysokie temperatury. Co do żywotności ten fragment tłumika utrzymuję właściwą temperaturę w głowicy oraz prawidłowy wylot spalin. Chodzi o utrzymanie właściwego ciśnienia, opuszczenia gazów z głowicy. Co do strzałów jak wypalisz zawory i zniszczysz głowicę to wtenczas będziesz wiedział ile kosztują takie efekty. A przy okazji zamawiania nowych części zamówisz sobie właściwą uszczelkę
Offline
Kuaczozor napisał:
Wy macie uszczelki między silnikiem a rurą wydechową?
A co w tym dziwnego? Osobiście wolę jak odgłosy silnika wydostają się razem ze spalinami przez tłumik, zamiast przez nieszczelności.
Offline
Nie wieżę że nie było uszczelki. Po skręceniu układu wciska ją w głowicę i aby ją wymienić trzeba ją wydłubać. Kosztuje grosze ale przed zakupem trzeba dokładnie zmierzyć jej średnicę zewnętrzną i wewnętrzną. Żeby kupić właściwą nie zadużą ani za małą.
Offline
Myślisz, że nowy silnik, który kupiłem, też może już mieć zamontowaną taką uszczelkę? Nie zauważyłem spalin uciekających spod głowicy (w przeciwieństwie do łączenia rura-puszka).
Offline
W nowym silniku nigdy nie ma uszczelki od tłumika w głowicy.
Offline
Dostępne są uszczelki grafitowe, w otoczce metalowej, ale te są za duże do naszych silników. A z tego co kojarzę to w mojej 110-tce była uszczelka miedziana.
Offline
Ja używam uszczelek z mrf, ubijają w głowicy a nie wykruszają jak te zwykłe z allegro i można spokojnie na jednej uszczelce kilkukrotnie zdjąć i zamontować tłumik i będzie szczelnie.
Offline
JOSEMORALES napisał:
W nowym silniku nigdy nie ma uszczelki od tłumika w głowicy.
Po czym tak sądzisz? U mnie uszczelka była dokładnie taka http://allegro.pl/uszczelka-tlumik-wyde … 36572.html na orginalnym fabrycznym silniku. I musiałem ją wydłubać żeby ponownie założyć swego czasu do zestaw 72. Jak zakładałem silnik Lifana założyłem nową.
Tommy zgadzam się z tobą nie szukałem zbyt specjalnie i wziąłem pierwszą aukcję z brzegu. Ale te uszczelki są produkowane w kilku średnicach tu sprzedawca nie podaje ale tak jest dlatego warto się zapytać o średnicę przed zakupem. Do uszczelnienia warto też użyć tak zwanej pasty do tłumików.
Offline
Nowa uszczelka wypada z gniazda (mówimy o nowym silniku, kupionym jako sam silnik) jeżeli ją wkładamy ubija się aby trzeba ją było wydłubywać dopiero po montażu tłumika. To że musiałeś ją wydłubać świadczy tylko i wyłącznie o tym że do twojego silnika był montowany tłumik, a więc masz silnik albo z demontażu albo używany. Chyba że piszesz o nowym silniku w nowym motocyklu.
Offline