Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Ja i tak wolałbym za 700zł zrobić sobie prawko kategorii A. Mówisz o BMW czyli masz przekroczone 18lat A pewnie i po 20 jesteś, więc po co marnowanie czasu i pieniędzy? Egzamin to naprawdę banał... Moja siostra miała tylko papier ze szkoły jazdy, a jeździć uczyłem ją ja i co najlepsze na Thundercacie bo tym akurat jeździłem. Dziewczyna 167cm 54kg wagi i dała rade z moto ważącym ponad 200kg, zdała za pierwszym razem. Ma prawko od 2lat i śmiga moim Kotem
P.S.
Wspaniałe moto
Offline
Użytkownik
Zgadza się jestem po 20 a dokładniej 22 ;p za 2 tygodnie mam egzamin praktyczny na A Nie powinno być problemu Zastanawiam się nad kupnem starej poczciwej kozy A Mianowicie MZ ETZ 251 za dzieciaka miałem taką i po prostu się zakochałem w tym motorze
Ostatnio edytowany przez lukasss256 (28-02-2012 08:24:49)
Offline
W teorii tak, chociaż przy tak niewielkiej różnicy w kompresji nie ma to praktycznie znaczenia:) Odczujesz różnicę w pojemności, ale w kompresji nie. Lepiej byłoby założyć głowicę od 72, ale z większymi zaworami, bo lepsze napełnianie cylindra da duuuuużo więcej niż komprecha zwiększona o 0,2
Daj sobie spokój z MZ. To poczciwy sprzęt, ale szkoda kasy... Spalanie podobne jak w 600, a mocy 20% Jak chcesz coś dobrego na początek i niedrogiego to wybierz ze standardowych moto na 1 raz Osobiście mogę polecić XJ600, ale ja uwielbiam Yamahę więc jestem troszkę stronniczy. Jeździłem na GPZ500 i naprawdę fajne moto byle po '94, bo przed hamulce to tragedia
Offline
Użytkownik
Heh etki nie były złe Wracam Do niemiec w połowie następnego miesiąca to porozglądam sie za MZtami tam kosztują ułamek tego co tu i stan jest o wiele lepszy Nic większegoo mi nie potrzeba
Offline
Siemanko, z ciekawością czytam temat i Wasze odpowiedzi. Kupiłem rok temu routerka w fatalnym stanie (nowego) porobiłem go ale chcialbym mocniejszy silnik. Kupię zestaw cylindrów i tłoków są po 150, możecie krok po kroku opisać jak to wymieniić? i jeszcze żeby wymienić filtr powietrza na stożkowy
Offline
Użytkownik
Zależy do jakiej pojemności chcesz go rozbudowywać... powyżej 80 musisz wymienić wał
Offline
Powyżej 82ccm do wymiany wał, bo się skok zmienia. Ale to i tak nie zmienia tego, że więcej niż jakieś 110 się nie osiągnie. 150ccm to zupełnie inny silnik... Już kilka razy mówiłem, może najpierw naucz się jeździć później zwiększaj pojemność. No chyba, że uważasz iż po roku jazdy i zrobieniu pewnie około 1,5tys km masz opanowane moto... Ja mam zrobione już ładnych dziesią tys km i dalej uważam, że muszę się sporo nauczyć.
Offline
Nie chodzi o to żebym grzał rure na pełnych obrotach.. Ale to ma strasznego muła, ze świateł to ruszam jak rowerzysta.. Mam 5 tys ukulane ale chce dziabać te 70 bez wysiłku. Jakbym miał mu silnik 150ccm wcisnąć to odrazu opony itd bym musiał wsadzać więc się nie opłaca. Myśle że ta 80 styknie i to ze spokojem. Jestem laikiem w motorowych zabawach dlatego proszę o pomoc.
Offline
72ccm czyli 47mm i spokojnie będziesz jeździł 70km/h. Nie zapominaj, że będziesz to osiągał przy takiej samej prędkości obrotowej przy której teraz osiągasz tą prędkość. Pamiętaj również, że czeka Cię ponownie docieranie silnika... Czyli wymiana oleju i to 2 krotna co najmniej. Zmiana dyszy w gaźniku też się przyda.
Offline