Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Panowie, chciałbym się dowiedzieć jaką macie zębatkę z tyłu, ile ma zębów, lub po prostu czy macie tą małą, czy dużą. Nie wiem czy występują modele z jeszcze innymi, ale na pewno są 2 różne, bo ja mam o wiele mniejszą niż kumpel, na oko nawet widac, i jemu lepiej chodzi .
Offline
ok dzieki ja jeszcze sprawdze i napisze ile mam dokladnie, a ile ci na maksa idzie i czy na 4 wbija na 10-11 tys obrotów?
Offline
Wg standardowego licznika szedl jakies 90 i spokojnie sie wbijał. Tylko że oczywiście na przeglądzie 1500 km dostałem w prezencie blokade i sie muli jak naprawdę dobre w mam to na czole teraz i dociska do 80 ale z trudnościami i jak przekracza 80 to silnik zachowuje sie jakbym puszczal gaz na ulamek sekundy i sie tak dławi ale na przegladzie 3000 km na szczescie mi ją usuną...
Offline
ja mam 13 na 45, ale nawet po założeniu 72 cm cylka nie ma różnicy w prędkości muszę chyba zwiększyc z tyłu może do 48. Niedługo tak zrobie i opisze co i jak.
Offline
a przód marz 13 z?
Offline
Ja mam z12/z52 praktycznie pierwszy bieg nie jest potrzebny. Przy 8k 70km/h ale szkoda go tak zylowac wiec bede musial zmienic zebaty z przodu z13 a z tylu z47 do tego cylek 72cm i powinno juz byc w miare dobrze. Dzisiaj widzialem na pewnej stronce komplet (glowica cylinder tlok 110cm) rozstawy szpilek sie zgadzaja, mozna zamontowac ale czy wal wytrzyma nacisk tego nie wiem. Dajcie znac jak juz ktos sie w takie cos bawil ;p
Offline
Mój kumpel na na takim przełożeniu co ty kupił ten cylek 110cm, tylko że łańcuszek nie pasował i szpilki chyba były za krótkie, także ja bym się w to nie pchał, lepiej tą 80 cm (albo 72, ale jest słabszy).
Offline
jasiek555 napisał:
ja mam 13 na 45, ale nawet po założeniu 72 cm cylka nie ma różnicy w prędkości muszę chyba zwiększyc z tyłu może do 48. Niedługo tak zrobie i opisze co i jak.
Jak założysz większą z tyłu to pojedziesz wolniej. Logiczne to jest.
Jak chcesz zwiększyć vmax to daj mniejszą men. ;]
A zębatka tylna pasuje od Suzuki RG 80. Jest identyczna,
tak samo jak szczęki hamulcowe, beben, felga też pasuje,
ale ma inny wzór no i cięgno hamulca też takie samo.
WS50 to po prostu zlepek kilku innych pomysłów uznanych marek.
pozdr!
Ostatnio edytowany przez kenblock (09-01-2012 02:17:02)
Offline
kenblock napisał:
Jak założysz większą z tyłu to pojedziesz wolniej. Logiczne to jest.
Jak chcesz zwiększyć vmax to daj mniejszą men. ;]
A zębatka tylna pasuje od Suzuki RG 80. Jest identyczna,
tak samo jak szczęki hamulcowe, beben, felga też pasuje,
ale ma inny wzór no i cięgno hamulca też takie samo.
WS50 to po prostu zlepek kilku innych pomysłów uznanych marek.
pozdr!
dzieki za rade. myślisz że nie wiem takich rzeczy, ale ws 50 z przełożeniem 13/47 ma za mało mocy co przekłada się na wolniejsze zbieranie. A vMAX byłoby chyba większe jak byś ważył 20 kg i powykręcał pół motoroweru, więc nie dawaj głupich rad.
Offline
jasiek555 gadasz Waćpan głupoty... Vmax zależny jest od zębatek, wielkości koła i prędkości obrotowej silnika, a to ile Ty ważysz to najmniejszy problem. Oczywiście o wadze mowa w normalnych granicach. Jeśli lecisz powiedzmy 80km/h i masz odcięcie, czyli to jak ktoś wyżej napisał puszczanie gazu na ułamek sekundy to więcej nie polecisz i bez znaczenia czy ważysz 80kg czy 45kg. Jeśli zwiększasz prędkość maksymalną poprzez zmianę przełożenia to zmniejszasz przyspieszenie, czyli tworzysz zamulacza. Jeśli chcesz osiągać większą prędkość i jednocześnie nie zamulać to razem z zębatkami trzeba zwiększyć moc silnika poprzez zmianę pojemności lub inny sposób który już kilka razy opisywałem na forum.
Offline