Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Tutorial zapożyczony z innego forum , jego autorem jest djprzemcio123 z moto4t.pl
ZAKŁADANIE PIERŚCIENI NA TŁOK
Montaż:
Przed montażem pierścieni posmaruj tłok i pierścienie odrobią oleju.
Należy zwrócić uwagę na dokładne oczyszczenie rowków w tłoku przed założeniem pierścieni. Przy montażu pierścieni na tłok należy posługiwać się specjalnymi kleszczami, przy dużym doświadczeniu można pokusić się o montaż bez narzędzi (nie polecany dla amatorów) Należy zwrócić uwagę na to, aby nie rozwierać montowanych pierścieni zbyt szeroko, lecz tylko na tyle ile jest to niezbędne do nasunięcia pierścienia na tłok. Nadmierne rozwarcie może spowodować pęknięcie lub trwałe odkształcenie pierścienia. Odkształcony pierścień nie zapewnia należytej szczelności w cylindrze.
UMIEJSCOWIENIE NA TŁOKU :
Jeżeli na tłoku jest pierścień położony poniżej sworznia tłokowego, to montaż pierścieni należy rozpocząć od tego pierścienia.
EKSPLOATACJA:
W celu osiągniecia przez silnik optymalnych osiągów zalecana jest umiarkowana eksploatacja i unikanie nagłych przyspiszeń tuż po wymianie pierscieni tłokowych.
Ostatnio edytowany przez Monster96 (12-10-2013 11:53:04)
Offline