Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 25-06-2012 13:42:53

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Witam wszystkich

Jestem zdecydowany na zakup jakiegos motorku. Pierw mial byc to simson ale przegladajac allegro trafilem na motorower Router WS, nieraz tez widzialem go w Tesco i mi sie podobal wizualnie. Mam pytanko czy jest on wart swojej ceny? Czy moze jest to chinszczyzna, ktora nalezy omijac szerokim lukiem?

Jeszcze mnie zaciekawilo bo znalazlem wspomnianego Routera ale znalazlem tez inne: Benzer Yankee, Barton Fighter i GB Motors Street 50. Wszystkie one wygladaja prawie ze identycznie i tu jest moje pytanie czy to jest dokladnie ten sam motor czy roznia sie czyms istotnym? Np silnikiem, skrzynia biegow itp? Ktorego polecacie kupic najlepiej?

Znalazlem tez inne np Romet Zetka... Czym on sie rozni od Routera i ktory lepszy? Widzialem tez Benzer Aston 50 i tez moje pytanko jest czym on sie rozni? I tak samo jak poprzednio ktory lepszy?

Kolejne pytanie to jak jest z blokadami w tych motorkach? Czytalem troche tu na forum i z tego co slyszalem to blokada jest w tlumiku i gazniku. Skoro z tymi blokadami wiekszosc rozpedza sie do 80 km/h (czyli realnie do okolo 70 km/h mierzonych GPS) to o ile mozna to poprawic zdejmujac te blokady?

I na koniec zakladajac ze mam fabrycznego routerka badz cos blizniaczego z silnikiem 50 ccm to jaki jest koszt zakupu cylindra 72 ccm czy np 110 ccm? Chodzi mi o laczny koszt wszystkich czesci ktore beda potrzebne do przerobienia go na wieksza pojemnosc. Na jaki v-max moge liczyc po zmianie silnika i zastosowaniu mniejszej zebatki z tylu?

Bede wdzieczny za wszystkie porady, pozdro

Offline

 

#2 25-06-2012 16:33:51

 lukasss256

Użytkownik

12212965
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 19-01-2012
Posty: 0
Punktów :   
Motocykl: Romet Router WS50 110 ccm

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

A więc tak:
Motorek owszem wart swojej ceny ;]
Co do chińszczyzny... Jak się dba tak się ma
Co do zetki różnica w wyglądzie i budowie silnika i no i cena jest o wiele większa
Co do wymienionych motorków różnią się wizualnie , ale konstrukcja silnika ta sama
Blokad nie ma... jedynie zwężka w wydechu o gaźniku 1 słysze
Co do 72 koszta cylka z tłokiem itp, głowicy + robocizna chyba że robisz sam
Co do 110 mnie wszystko wyniosło ok 400 zł

Offline

 

#3 25-06-2012 17:30:38

tomek145

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924317.png

Zarejestrowany: 20-06-2012
Posty: 27
Punktów :   

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Też niedługo kupuje WS50 i powiem Ci że naprawde jest wart swojej ceny!! Zetka dla mnie to prawie to samo co WS50 tylko ze budowe ma inna ;P

Pozdrawiam ! :>

Offline

 

#4 25-06-2012 17:33:19

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Lukassss256 dzieki za info No i do tego widze ze jestes tez z Łodzi tak samo jak ja.

Czyli mowisz ze w konstrukcji roznic miedzy tymi 4 motorami nie ma a tylko jakies wizualne drobnostki. Zatem obojetnie jaki kupie to bedzie to samo?

Wiem tez ze rocznik 2011 jest lepszy bo ma wzmocniona rame i cos tam jeszcze. Mam zamiar kupic wlasnie jakis uzywany z rocznika 2011. Raz ze nie znam sie na docieraniu a dwa to znajac mnie to ja 1000 km to przejade w ciagu 3 lat wiec wole kupic jakis uzywany dobrze dotarty. I w zwiazku z tym mozna jakos sprawdzic przy kupnie czy moto jest prawidlowo dotarty? Nie wiem po spalinach, pracy silnika, wkrecaniu sie na obroty czy ilosci osiaganych obrotow? bo zebym nie wpakowal sie w taki ktory bedzie do remontu...

I tak na marginesie ten cylinder 110 ccm to 400 zl same czesci czy z robocizna? Jaki realny v-max teraz masz? Mierzony GPS bo wiem ze licznik to okrutnie przeklamuje...

Offline

 

#5 25-06-2012 17:44:54

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Po za tym co wyżej to dodam po raz kolejny: najpierw naucz się jeździć później zwiększaj v-max i moc!

Wymienione przez Ciebie moto różnią się nazwą i troszkę wyglądem, silnik jest ten sam. Jedynie Zetka50 jest inna, ma zupełnie inny silnik. Lepiej jest brać z standardowym leżącym cylindrem, bo łatwiej o części.
W gaźniku nie ma żadnych blokad... Jedynie katalizator i komory w tłumiku blokują wylot.

Offline

 

#6 25-06-2012 18:04:06

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Jezdzic to umiem. Mialem kiedys jawke mustang a moj ojciec mial cbr 600F i pozniej cbr 1100XX wiec tam czasem na nich dawal mi pojezdzic Ok dzieki za info jak bede jeszcze cos potrzebowal sie dowiedziec to dam znac!

Offline

 

#7 25-06-2012 19:10:24

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Czyli nie umiesz jeździć Najpierw poducz się na standardowym cylindrze, później wymień cylek i głowicę na 72ccm i wypatrosz wydech, wymień gaźnik na PZ26 i powinno wystarczyć. Później to już tylko wymiana maoto. Zrobić A1 i kupić 125ccm

Offline

 

#8 25-06-2012 20:22:28

 lukasss256

Użytkownik

12212965
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 19-01-2012
Posty: 0
Punktów :   
Motocykl: Romet Router WS50 110 ccm

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

router_man napisał:

Lukassss256 dzieki za info No i do tego widze ze jestes tez z Łodzi tak samo jak ja.

Czyli mowisz ze w konstrukcji roznic miedzy tymi 4 motorami nie ma a tylko jakies wizualne drobnostki. Zatem obojetnie jaki kupie to bedzie to samo?

Wiem tez ze rocznik 2011 jest lepszy bo ma wzmocniona rame i cos tam jeszcze. Mam zamiar kupic wlasnie jakis uzywany z rocznika 2011. Raz ze nie znam sie na docieraniu a dwa to znajac mnie to ja 1000 km to przejade w ciagu 3 lat wiec wole kupic jakis uzywany dobrze dotarty. I w zwiazku z tym mozna jakos sprawdzic przy kupnie czy moto jest prawidlowo dotarty? Nie wiem po spalinach, pracy silnika, wkrecaniu sie na obroty czy ilosci osiaganych obrotow? bo zebym nie wpakowal sie w taki ktory bedzie do remontu...

I tak na marginesie ten cylinder 110 ccm to 400 zl same czesci czy z robocizna? Jaki realny v-max teraz masz? Mierzony GPS bo wiem ze licznik to okrutnie przeklamuje...

Jak skończe remont swojego a zdązysz do tego czasu kupić sobie maszynę  możemy się spiknąć dam ci zrobić rundkę ;] zobaczysz sobie różnice i wspomnisz słowa Gizmo że najpierw lepiej opanować 50 ccm ;]
400 zł to koszt całośći razem z robocizną realny v max na przełożeniach 16/38 przy 110 wyniesie ponad 100 km\h  mi przy 110 brakło odwagi ze względu na kończący się łańcuch ;p

Offline

 

#9 26-06-2012 01:24:03

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

MrGizmo napisał:

Czyli nie umiesz jeździć Najpierw poducz się na standardowym cylindrze, później wymień cylek i głowicę na 72ccm i wypatrosz wydech, wymień gaźnik na PZ26 i powinno wystarczyć. Później to już tylko wymiana maoto. Zrobić A1 i kupić 125ccm

Czemu tak sadzisz? No nie jestem rasowym kierowca i sztuczek zadnych nie umiem ale raczej problemow z poslugiwaniem sie manulana skrzynia w moto nie mam. Nie szukam mocy tylko chodzi mi o sprawne poruszanie sie. Mialem ta jawke 50ccm to jak sie jechalo kilkanascie minut z predkoscia 50 km/h to zaraz slabla i pozniej ledwo 30-40 km/h jechala. A we 2 osoby to pod gorke nie bylo mowy zeby wjechala bez redukowania. Ja chcialbym moto ktore bedzie moglo jechac stale okolo 60 km/h lub odrobine wiecej i jezeli samo przewiercenie tlumika wystarczy to nic nie bede wymieniac bo szybciej nie musze jechac.

lukasss256 napisał:

Jak skończe remont swojego a zdązysz do tego czasu kupić sobie maszynę  możemy się spiknąć dam ci zrobić rundkę ;] zobaczysz sobie różnice i wspomnisz słowa Gizmo że najpierw lepiej opanować 50 ccm ;]
400 zł to koszt całośći razem z robocizną realny v max na przełożeniach 16/38 przy 110 wyniesie ponad 100 km\h  mi przy 110 brakło odwagi ze względu na kończący się łańcuch ;p

400 zl za wszystko to prawde mowiac niewiele takze to kolejny + po stronie ruterka. No i bardzo podoba mi sie ten dzwiek 4suwa. Pierdzenie simsonow z 2suwami to nic specialnego dla ucha. W takim razie w przyszlym tyg jak bede miec kaske to zaczynam poszukiwania na serio. Pozdro

Offline

 

#10 26-06-2012 12:39:11

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Bo wiem, że nie umiesz... Aby nauczyć się jeździć trzeba przejechać parę tysięcy kilometrów.
Zmiana biegów to nie umiejętność jazdy... Ważniejsze jest prowadzenie, znane jest Ci coś takiego jak przeciwskręt, hamowanie awaryjne?
Wheele czy stoppie to żadne umiejętności jazdy, to jest właśnie pokazanie że nie umie się jeździć, bo nie rozumie się do czego służy motocykl.
WS50 bez żadnych przeróbek jest w stanie jechać stale 60km/h.
To co wyżej opisałeś w Jawce to typowy przykład zatarcia silnika. Stosowałeś złą mieszankę, albo bardzo kiepski olej, ostatnia możliwość to piłowałeś ją do granic możliwości.

Offline

 

#11 26-06-2012 13:44:32

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Hmm przeciwskret i hamowanie awaryjne... Raczej nie jest mi znane chyba ze z nazwy tego nie kojarze Ogolnie tak pytam o te przerobki bo bardziej wybiegam w przyszlosc, lubie wiedzec juz na czym stoje przed zakupem. Jak mowisz ze bez zmiany cylinda 60 bedzie jechal to w porzadku. A co do Jawki to byla w kiepskim stanie, dostalismy ja za flache, moze i byla zatarta. Fakt ze jej v-max to bylo jakies 50-55 km/h i ja praktycznie caly czas tak jechalem. Po kilku tyg powiedzieli mi ze nie wolno jezdzic caly czas na pelnym gazie ale bylo juz za pozno

Offline

 

#12 26-06-2012 14:20:44

 lukasss256

Użytkownik

12212965
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 19-01-2012
Posty: 0
Punktów :   
Motocykl: Romet Router WS50 110 ccm

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Uroki 2T

Offline

 

#13 26-06-2012 18:02:51

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Dobra czyli Router WS 50 a Benzer Yankee a Barton Fighter to identyczne motory i roznia sie tylko nazwa i szczegolami wizualnymi a technicznie to jeden motocykl i wszystkie czesci beda do kazdego pasowac na 100%?

Offline

 

#14 26-06-2012 19:39:54

 lukasss256

Użytkownik

12212965
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 19-01-2012
Posty: 0
Punktów :   
Motocykl: Romet Router WS50 110 ccm

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Teoretycznie tak ;] Choć w praktyce różnie to bywa, ale w 99% tak
Ten 1 % to estetyczne dodatki silnika takie jak jakieś tam dekielki itp

Offline

 

#15 03-07-2012 22:45:01

 router_man

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 25-06-2012
Posty: 479
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 (110 cm3)

Re: Router WS a Benzer Yankee a Barton Fighter

Panowie odswiezam. Ile maksymalnie warto dac za Routerka rocznik 2011, all stock? Przebieg w granicach 2-3 tys.

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
酒店 科威特 The Shelter Abidjan