Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Tak oczywiście, bo jakbym inaczej zamontował ;p Zresztą jest ta opaska w jednym ze zdjęć, które wysłałem w jednym z poprzednich postów.
Teraz tylko czekam na lepszą pogodę i lecę do mechanika. Po przedsięwzięciu spawania ukażę wam kilka zdjęć jak tłumik został zamontowany itp. Oraz filmik o którym mówie wam już od początku tematu
Offline
Doberman ale to jest jednak nie to samo bo to masz produkowany wydech basowy a nie robiony. Opaska jest w ostatnim zdjęciu ( taka prosta ). Pamiętam jak mój mugen był taki piękny i młody miłej pracy a i uważajcie bo opaski lubią pękać
Offline
Nazywa się to Silencer, który jest z Mugenem. Można go w każdej chwili wyjąć. Bez Silencera jest za głośny i policja może się przyczepić. Wygląda on tak : http://global.images7.fotosik.pl/351/2c … f50a03.jpg
Offline
Mój tłumik do mnie dotarł Turboworks tylko tak sobie myślę że chyba bez tulei redukującej z 60mm do 30mm się nie obejdzie jeśli ktoś montował do kolanka ws 50 mugena o średnicy montażowej około 60mm to proszę napiszcie jak to zrobiliście czy bez użycia redukcji czy z użyciem
Offline
przy tego typu mugenach jest on w komplecie ale niestety w minimugenie go nie ma tak bez jest bardzo głony tak jakby na samym kolanku tylko, że strasznie wielki bas, ale z DB killerem też daje radę i łanie brzmi
Offline
chlor a powiedz nam jak się ma motorek ze świeca irydową od NGK jak ci się jeździ jak zachowuje się silnik podczas odpalania podczas jazdy i w ogóle czy po jakimś czasie odczuwasz jakieś zmiany ??
Offline
Wiesz co powiem ci tyle, że narazie czekam na dobrą pogodę ponieważ u mnie jeszcze sporo śniegu leży i jest zimno, a jak wiecie przy jeździe odczuwalne zimno jest jeszcze gorsze
A po za tym obecnie leże chory w łóżku Więc możecie życzyć mi zdrowia ;p Bo jak będę chory to nie będę jeździł. Kolejną rzeczą jest to, że za 1 - 2 tyg. mam testy i muszę się uczyć, więc motoru nie będę wystawiał.
Nie przejechałem nawet 0.1 cm z nową świecą. Raz tylko odpaliłem i pochodził z dziesięć minut. Nalałem wodę demineralizowaną do akumulatora i wyregulowałem gaźnik przez co większa moc jest zauważalna na manetce ( gdy dodaję gazu nie krztusi się, więc regulacja dodaje dużo frajdy przy ruszaniu ).
Poczekajcie jeszcze z 2 tyg. i tłumik będzie gotowy wtedy wszystko wam opowiem
Offline
Witajcie !
Zrobiłem krótki film jeszcze ze starym tłumikiem. By porównać jak się będzie prezentował z nowym wydechem
Oto link. Zapraszam :
http://www.youtube.com/watch?v=96amLf34mI4
Offline
A kiedy w końcu zamontujesz ten nowy ?? i twój ws50 po odpaleniu od razu wkręca się na 3 tysiące obrotów na świecy irydowej?? odniosłem takie wrażenie że ma równą prace bo u mnie po odpaleniu czy to ciepły czy zimny tak troszkę pyrkocze na zmianę cisze j słabiej wolniej szybciej dopiero jak się rozgrzeje to jakoś tam sobie pyrkocze
Offline
Witam.
Dzięki świecy irydowej wydaje mi się, że lepiej odpala silnik i minimalnie lepiej się zbiera Po za tym nie widzę żadnych wielkich rewelacji. Zatem polecam zostawić świecę standardową
A te 3 tys. obrotów to zła regulacja. Chciałem żeby na filmiku dobrze pracował. Dzisiaj właśnie dałem na mały przeglądzik do wujka. Dokręcił śrubki itp. Teraz obroty wynoszą 1,5 tys.
Myślę, że tłumik pojadę zrobić w czwartek jeżeli tata będzie miał trochę wolnego co mi podwiezie wydech bo do plecaka go raczej nie zmieszczę.
Zapraszam również do śledzenia moich filmów w tym sezonie ponieważ chcę rozpocząć serię na YouTube ! ;p Takie małe urozmaicenie z wypraw
Offline
wiesz jakbys byl z blizsza to bym ci to zrobil za dobra flaszke bo to w sumie zadna filozofia
Offline
Witam jestem dzisiaj trochę zdegustowany. Pojeździłem dzisiaj z moim Mugenem po warsztatach i serwisach i tak... za dospawanie tego tłumika chcieli od jakichś 30 zł do 100 zł . Mało tego mechanicy z salony Citroena którzy również serwisują motocykle powiedzieli że ten tłumik jedynie co to sprawi że motorek będzie chodził bardzo głośno i że może nieprzejęć przeglądu technicznego ponieważ niema homologacji. Odradzali Mi instalowanie nowego tłumika a mowa była o wybebeszeniu seryjnego tłumika i teraz nie wiem czy mam wybebeszać seryjny tłumik czy też może zainstalować taki tłumik z kolankiem mniej by było roboty. oto Przykład i link http://www.youtube.com/watch?v=ExjGO6OO2B4 oraz aukcja http://allegro.pl/tlumik-wydech-tuning- … 9084.html.
Proszę o sugestie ...
Chlor pokaż swoje moto z tłumikiem oraz jak się jeździ opisz zamiany.
Offline