Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
To na bank gaźnik gadam ci Podreguluj powietrze
Ostatnio edytowany przez Chart139fmb (29-03-2013 22:32:47)
Offline
Na większości seryjnych tłumikach są blokady, zamomtuj sobie przelot, ja mam WM Mugen i problem zniknął. Musisz chyba mieć zębatki na prędkość(ja mam 14/47 i super daje radę, montowali seryjnie jeszcze ardziej na v-max?), lub podopinaj wszystkie kostki
Offline
wyczyść i wyreguluj gaźnik, z tym czwartym biegiem to rozumiem że na prostej winę mogą ponosić źle dobrane zębatki jeśli pod górkę to normalne moto nie ma powalającej mocy i po prostu nie ma siły po to mamy biegi żeby robić redukcję ja przy swojej masie 120 po zmianie na zębatkę 14 przód i zostawieniu 54 z tyłu też miałem podobny problem na 4 biegu przy pojemności 50
Offline
Też miałem podobne problemy z obrotami hmmm wyjaśnić ci to mogę tak ze po nagłym przekręceniu manetki gaźnik jest zalewany i dlatego go muli jeśli masz PZ16 lub 19 dodatkowo jak ktoś wspomniał wydech też jest ostro zwężony co powoduje wolne i nieefektywne opróżnianie komory spalania. Zanim spalona mieszanka przeleci przez ponad metrowy tłumik i kolanko następna porcja spalin zapycha tłumik no i gaśnie i zamula.
W serwisie powiedzieli mi że od pojemności 110 i 125 ten efekt znika bądź ewentualna zmiana tłumika na przelotowy lub taki który ma większy wylot niż te oryginalne czyli średnica 16.5 mm
Offline
Mam Podobny problem tyle że mój potrafi gasnąć w czasie jazdy dodatkowo. Jak dodaje mu gazu to zamiast przyspieszać to zwalnia i gaśnie. a mam go jeszcze na dotarciu więc nie cisne go niewiadomo jak max te 6,5k obrotów. Czasami jest tak ze odpale go, pojde do domu p[o kask, wróce i kiedy chce dodać po prostu gazu też zamula a dodaje gaz bardzo powoli. to zaczyna mnie wnerwiać bo zrobiłem dopiero 151 km motorek garażowany i przykrywany kocami na noc nie mam pojęcia o co chodzi na dodatek jak jade po prostej to tak dziwnie trzęsie przodem góra dół jakbym po dziurach jechał i amory by latały
Offline
ja tez mam podobny problem, na 3 biegu dociskam go do 60km/h max obroty a jak wrzucam mu 4 bieg to prędkość spada no chyba że jest jakiś cud to się utrzymuje i nie chce nic w góre podskoczyć, pomóżcie coś, zaczeło to się w zeszłym roku, chce żeby leciał chociaż te 70-75 na początku między 1000-3000 km było git nawet za licznik wychodziło
Offline
Dla ciebie polecam ten temat: http://www.routerws50.pun.pl/viewtopic.php?id=1327
PS: Mój tak samo robił jak był nowy, teraz mam 72cc więc nie ma opcji mulenia.
Offline
50ccm będzie zamulać podczas gwałtownego dodawania gazu. Tak jak pisałem na 110 i więcej znika ten problem, a problem zamulania podczas jazdy nie jest ni znany - nie miałem tego problemu u siebie. W 50ccm trzeba stopniowo dodawać gazu - dojdziesz do wprawy
Offline
czyli ze jak wrzuce 4 to manetke praktycznie na 0 i powoli gaz nie odrazu do oporu??
Offline
Bawiłem się troszke, kupiłem filtr paliwa i założyłem i co najlepsze zmieniłem położenie kranika w sensie nie może być na samym dole na otwaryym kraniku bo paliwo nie leci musi być po skosie pomiędzy kranikiem zamkniętym a otwartym wtedy gra i jakoś nie zamula co do dopasowania opony do felgi postaram się to zrobić w tym tygodniu. tak na marginesie jak myślicie ile koni może mieć ten silnik ??http://www.rooader.pl/okno_ara.php?k=katalog&w=&n=1109&d=513&d1=268&d2=&d3=ie sobie te cholerne kraniki u mnie na otwartym zachowywał sie jak kroplówka leciała 1 kropla na 10 sekund w pozycji pomiędzy otwartym a zamkniętym paliwo ładnie leciało a w pozycji na rezerwe leciało jak szalone ale to akurat zrozumiałe
Offline