Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Użytkownik
http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=644
Wszystko masz opisane ;p
Offline
Kenij napisał:
a nie wystarczy tylko ustawić zawory pod pojemność 72ccm?? I czy te cylindry są takie tanie??
do większej pojemności powinno założyć się założyć głowice z większymi zaworami, żeby był jakiś efekt
Offline
Użytkownik
Ogółem pod 72 w ostateczności może zostać głowica od 50 dopiero od 80 wzwyż trzeba większą głowice i wałek do większych pojemności. A co do tego zestawu który podałeś w linku to zestaw do 139fmb czyli bedzie pasował do naszego rometowskiego silnika I Moim zdaniem bardziej opyla się kupić komplet ;]
Ostatnio edytowany przez lukasss256 (21-02-2012 17:54:12)
Offline
Użytkownik
Mhm A1 Można troszkę nagiąć prawo i zeszlifować wybitą pojemność na garze Mam mechanika który ma sprzęt do wybijania numerów więc prawdopodobnie udam się do niego na wybicie numerków na cylku
Offline
Użytkownik
Kupiłem w zeszłym Roku cylinder 110 ale jakoś zniechęciło mnie to ustawianie zaworów itp więc kupiłem silnik 125 ;p muszę go w końcu założyć bo na wiosnę chce mieć wsio na tip top
Offline
Użytkownik
Tak mam nadzieje że swoje przeżyje
Offline
Użytkownik
Tak tylko bardziej matowa zerknij na foto
Offline
Moje zadanie dla Was na końcówkę tego miesiąca... Jeśli ktoś ma niezałożony ten silnik to niech ustawi tłok w DMP z ciągnie głowicę i naleje nafty czy benzyny na full do cylindra a następnie odsysając strzykawką zmierzy ile się jej tam zmieściło. Zaskoczy was wynik i to bardzo...
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (27-02-2012 03:31:24)
Offline
Użytkownik
No tak ale trzeba odliczyć też objętość tłoka itp ;p
Offline
Użytkownik
Ja nie sprawdzam wisi mi to szczerze mówiąc ;] Dla mnie ma to jeździć i tyle ;] Heh jakbym się miał martwic że mój 2 litrowy silnik w Buni nie ma 2 litrów to bym chyba auta nie kupił i skarżył BMW że ludzi w babola robi podając złę wartości...
Ostatnio edytowany przez lukasss256 (27-02-2012 19:57:44)
Offline
Raczej nie robią, bo masz jasno napisane, ze jest to np 1998ccm. Tylko zajmowałoby to zbyt wiele miejsca i zaokrągla się do 2 litrów. W przypadku gdy płacisz za silnik 125ccm a dostajesz 110 i to niecałe to po prostu robienie ludzi w balona. A tak naprawdę wszystko opiera się o zmianę wału i cylindra z tłokiem. Reszta zupełnie się nie różni. A to gadanie o skrzyni "szosowej" to gadanie głupot. Dlatego lepiej jest przerobić nasz silniczek niż ładować tyle kasy w sprzęt, z którym możemy mieć więcej problemów niż pożytku.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (27-02-2012 20:11:08)
Offline
Użytkownik
Tu sie z toba zgodze, bo koszt wału z porządnym łożyskami, i w miare sensownego cylka to ok 250-300 zł a nie 700 o_0 no ale cóż Za lenistwo trzeba płacic Ja skończyłem zabawe z dłubaniem na silniku od ETZ 251 teraz poprostu mi sie nie chce... Być może przez to że wyniosłem sie do miasta i zbytnio nie ma gdzie...
Offline