Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Bo cały syf wywala Ci do cylindra, jako mechanik z jako takim pojęciem mogę Ci powiedzieć że gładź cylindra po jeździe z takim filtrem wygląda tragicznie. Zobacz jakie masz oczka w filtrze siatkowym. Filtr powinien filtrować wszystko, nawet te najdrobniejsze syfki. Po za tym przez taki syf, a nawet kurz który przeleci przez cylinder zabija Ci tłumik i po pewnym czasie braknie mocy.
A o lej do filtrów dostaniesz w każdym motoryzacyjnym, kup w sprayu. W zależności od firmy można dostać już od parunastu złotych kończąc nawet na ponad setce
Offline
http://allegro.pl/tuningowy-filtr-stozk … 30357.html chce kupić taki czerwony żeby pasował do tych akcętów czerwonych na routerku Taki bedzie dobry ???
Offline
Tak w ogarze z 3KM nagle zrobiło mu się 30KM. Nie wierz w takie bajki.
Teoria wygląda tak, że skraca się dolot, bo znika puszka i rura łącząca puszkę z gaźnikiem. Przez to duł będzie bardziej mulący, ale łatwiej będzie się wkręcać na obroty.
Praktyka jednak wykazuje, że różnicy tak naprawdę nie ma praktycznie żadnej a na pewno nie przy tej pojemności i mocy. Bardziej działa tu efekt placebo, niż fizyka. Jedyny sposób to test elastyczności.
Czyli jedziemy powiedzmy z 20 i mamy zapiętą trójkę i mamy na trójce rozpędzić się do 50 i cały czas gaz na full. Mierzymy ile nam to zajęło i później to samo robimy po zmianie filtra. Trzeba być jednak pewnym, że w obu wypadkach gaźnik jest idealnie wyregulowany.
To jest jedyny dobry sposób sprawdzenia osiągów bez hamowni. Trzeba robić to w podobnych warunkach i w tym samym miejscu.
Offline
Jest tak jak napisałem, na początku czyli w niskim zakresie będzie go mulić, ale wysoki zakres obrotów będzie żywszy i chętniej się wkręca silnik. Praktyka jest jednak taka, że przy tak małych silnikach nie ma poprawy a jak jest to bardzo niewielka. Pamiętać jednak należy o tym, że ten filtr przepuszcza więcej powietrza dzięki temu uzyskujemy teoretycznie większą moc, ale z powietrzem zasysana jest większa ilość paliwa czyli spalanie UP. Jeśli ktoś mam moto, bo jest oszczędne to niech sobie daruje zmianę filtra.
Offline