Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam ,mam małe pytanko czy ktoś z was wie czy ta zębatka podejdzie do ws50 ? wszystko się wymiarowo zgadza nie wiem tylko czy średnica otworu na śruby jest taka sama http://allegro.pl/ir-zebatka-tylna-43-s … 04413.html
Offline
Właśnie patrzyłem i wszystko się zgadza lecz nie wiem jaka średnica otworu do zamocowania ale już ją kupiłem się okaże . Dam znać czy pasuje po montażu
Offline
Witam ,potwierdzam że zębatka z motorku suzuki RG 80 pasuje do naszych WS to jest dokładnie to samo z tym że pod ws kosztuje 57zł. a do suzuki 32.80zł. (allegro) zawsze troszkę taniej. Wymiana przeszła bezproblemowo ,każdy powinien sobie poradzić.(mowa tu o zębatce 43z)
Ostatnio edytowany przez maniana3822 (22-06-2013 07:02:04)
Offline
Trzeba było kupić 41 co prawda kosztuje 49 zł ale już by była różnica ja mam na oku zębatke jak ta od WS 50 38 zębów od rometa z150 wedle opisu producenta zębatka ma idealne wymiar
Offline
ale 38 to chyba ze masz juz 72cm bo na 50 to bedzie tragedia ja tez mam 43 i jest to taki kompromis na 50 miedzy V.max a przyspieszeniem
Offline
Jakie zębatki są seryjnie zamontowane?
Chciałbym wrzucić wkrótce coś na V-max, nie zależy mi na przyspieszeniu, a dłuższe trasy wymagają V-max )
I też myślę, o ile ząbków było by rozsądnie...
Offline
zgadzam się z przedmówcami, jeśli jest cylinder 50 ccm to najlepiej nie kombinować z zębatkami. Ja miałem fabrycznie przełożenie 13/45. Po zmianie (zębatki się wytarły) miałem przełożenie 15/43 i rzeczywiście użycie biegów ograniczało się do 3 i więcej nie było po co. No i oczywiście start następował tak jakbyśmy startowali z 2 biegu. Aktualnie wróciłem do zębatki zdawczej 13 zębów, tył pozostawiłem bez zmian czyli 43. Zbiera się dość dobrze i co najważniejsze wróciło używanie 4 biegu. Na 3 osiąga maksymalną prędkość około 70 km/h (+/- 2 km/h), wrzucenie 4 biegu skutkuje zmniejszeniem obrotów i prędkości. Może błyskawica na 4-ce to nie jest, ale za to niższe obroty nie katują tak silnika. Ogólnie jestem zadowolony z przełożenia, a jedyne zarzuty kieruję w stronę zbyt małej pojemności Ale to też da się zrobić
Offline