Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Mam w routerze orzejechane 800 km i Jadąc z kolegami (Zumico GR200 i ogar900) mimo ze mam wieksza zebatke z tyłu oni sie znacznie szybciej zbierają. Słychać filtr powietrza jak buczy ale ich lepiej idzie. Podpowiem ze mają oni poprzewiercane tłumiki.
Czy to normalne? Czy jak on się musi jeszcze bardziej dotrzeć i wtedy bedzie lepiej?
Nawet jak kolega zablokowanym Rometem Zetką sie zbiera (choć do 40km/h) to i tak szybciej jak mój router.
Offline
Jeżdżąc na zmianę Routerem A500 (tańszy klon Ogara 900) z przebiegiem prawie 8000 km oraz WS 50 z przebiegiem około 1500 km rzeczywiście A500 mimo swojego uber niesprawnego stanu wydaje się przyspieszać szybciej. Nawet mimo tego że ma uszkodzony gaźnik i pali chyba z 10 litrów na 100km.
Kombinowanie z wierceniem wydechu raczej nie ma wpływu. Parę osób tu na Forum rozwiercało w WS 50 i nic to nie dało poza większym hałasem. Ponadto w moim A500 rura jest nie modyfikowana, a do tego kompletnie przerdzewiała a i tak motor przyspiesza lepiej niż WS. Przełożeń w A500 nie pamiętam, w WS standardowe 13/52.
Ciężko stwierdzić co dokładnie odpowiada za taki stan rzeczy. Ogar 900/A500 mają mniejsze koła, do tego w WS filtr powietrza jest dość dziadowski. WS jest także trochę cięższy od powyższych. Co najciekawsze mój A500 dostał "kopa" dopiero jak się totalnie zepsuł. Wcześniej wlókł się jak każdy inny.
Ostatnią opcją jest to, że coś masz niesprawne/uszkodzone. Nieszczelny filtr powietrza (to na pewno jeśli masz oryginalny), lub za luźne/za ciasno ustawione zawory tudzież sam gaźnik. Filtr możesz na wszelki wypadek uszczelnić sam (dekle oraz łączenie filtra z gaźnikiem), a z resztą najlepiej poczekaj do końca docierania.
Offline
Zaloz sobie filtr stozkowy, wyreguluj gaznik, sprawdz czy masz dobre luzy zaworowe. Na luzie jak przygazujesz to silnik szybko i rowno wkreca sie do 10 tys rpm czy chodzi nierowno, przerywa itp?
Offline
Jak dam tak nie na cały gaz to myślę że dobrze wkręca się na obroty, ale jak dam więcej to go dławi jakby dostawał za dużo paliwa.
Offline
U mnie na przykład jest tak że wchodzi ładnie na obroty,ale z np.8000 czy 9000 schodzi jakby chciało a nie mogło..jak na N wejdę nim w te 8000 obrotów,to żeby zszedł do 2000 mija z 10 sekund.To też pewnie wina filtra powietrza albo gaźnika?
Offline
Taki efekt występuje gdy w gaźniku ustawiona jest zbyt bogata mieszanka. Spróbuj ją delikatnie zmniejszyć i sprawdź czy jest lepiej.
Z kolei to o czym pisze jarorolnik144 miałem na fabrycznej świecy. Do 6k RPM chodził jeszcze jak Cię mogę, ale po dodaniu jeszcze więcej gazu zaczynał przerywać. Po wymianie na zwykłą NGK problem minął.
Offline