Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Na Allegro trzeba dość mocno uważać z tego względu, że wielu sprzedawców pod nazwą "125" sprzedaje tak naprawdę 110ccm. Najlepiej dopytywać sprzedawcę o dokładną pojemność, co jest wybite na cylindrze. Choć z tym też czasami są jaja.
Nie spotkałem się z przypadkiem aby ktoś sprzedawał przerobioną 50tkę jako nowy silnik z gwarancją. W 99% przypadków są to fabrycznie zrobione silniki 110/125 z odpowiednim wałem itd.
Mogę stwierdzić, i myślę że większość użytkowników z tymi pojemnościami się ze mną zgodzi - że jakość tych silników jest podobna jak zwykłych 50tek. Z tą tylko różnicą, że i ile nie będziesz go katował - pożyje dłużej ze względu na mniejsze obciążenie jakiemu jest poddawany. A dla przykładu - nasz forumowy rekordzista przebiegu na fabrycznym silniku przejechał już ponad 14 000 km bez awarii. Z tym że jeździ raczej spokojnie, nie uprawia stuntów, paleń gumy czy innych fanaberii.
Offline
co myślicie o tym, dojade tym do 10 000 bez katowania?
http://allegro.pl/show_item.php?item=3847091060
tylko ze na innych aukcjach widze dodatki:
Odblokowany moduł zapłonu
Mocniejszy Przekaznik rozrusznika
Regulator napięcia
czy to znaczy że te części powinienem dokupić osobno? na co one mają wpływ?
Offline
Gość
Dav nie musisz dokupywać tego, po prostu przełóż iskrownik magneto i dekiel do nowego jak będzie tam 2 cewki, a mocniejszy przekaźnik to bujda, lepiej przełożyć cały rozrusznik.Kazek ma 88ccm, kat jest u niego troche, na jednym jeździ, pali gume itp. I silnikowi nic nie jest wręcz przeciwnie Teraz założył całą zawieche z NSR z hamulcami i kołami i teraz to można jeździć.
Ostatnio edytowany przez KucaQ (12-01-2014 11:20:42)
http://allegro.pl/silnik-cross-125-ogar … 99103.html Ja bym polecał ten silnik, na pewno mocniejszy od tych 110/125, nie oszukujmy się 110 Części mają do tych silników, bo ktoś z forumowiczów juz do nich pisał w tej sprawie, chyba był to KucaQ
Propo wybicia pojemności na cylku - na moim było wybite 124cm3, cylek bardzo dobrze ożebrowany, a tłok 52mm, czyli 110cc
Offline
Gość
Przerób na 110ccm za 350zł z gaźnikiem, olejem się zmieścisz.
Czytając o forumowym rekordzie dystansu orginalnym silnikiem to chyba go przebiłem bo zrobiłem 17 tys km teraz mam zamontowane 110 i chcę zrobić jeszcze więcej :-) hm jak sądzicie jeśli poprzednio dobrze dotarłem zmieniałem olej na czas i jeżdziłem spokojnie to przy takim traktowaniu ile wytrzyma 110 ??
Offline
Gość
Zależy jak będziesz jeździł, po takim przebiegu skrzynia może w każdej chwili paść, sprzęgło tak samo
To zależy czy wymieniłeś cylinder+ osprzęt czy cały silnik (: Jeśli cały i nie trafiłeś na jakiegoś bubla to pewnie i jeszcze więcej przejedzie.
Offline