Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Siema czy silnik z pionowym cyl. np. z zetki podejdzie do Zumico GR500?
Offline
Nq 99% widziałem jak gościu w GR500 miał właśnie taki silniczek, bez spawań się nie obejdzie
Offline
Dzięki, Czy jak bym załozył powiedzmy 75cc ale właśnie w pionie to wiele by to zmieniło w porównaniu do 75cc w poziomie?
Offline
W mocy nie byłoby żadnej różnicy mi się wydaje
Offline
Rubson_LwG napisał:
Dzięki, Czy jak bym załozył powiedzmy 75cc ale właśnie w pionie to wiele by to zmieniło w porównaniu do 75cc w poziomie?
Zmieni sie mniej wiecej tyle ze bedziesz mial te 75 cm3 w pionie a nie poziomie, innych znaczacyh roznic brak ;x Sam pomysl skoro to sa prawie blizniacze silniki, konstrukcyjnie bardzo podobne do tego ta sama pojemnosc, producent i obydwa 4t to jakich roznic oczekujesz? Moc maja taka sama pozatym moc zalezy od egzemplarza, zalezy ktory bedzie lepiej zlozony dotarty itp ten bedzie mial wiecej koni. Moim zdaniem nie ma sensu robic takiej zamiany bo ten silnik z pionowym cylkiem raz ze z niewiadomych przyczyn jest drozszy, czesci do niego tez drozsze i do tego maksymalnie mozna tam wsadzic te 75 cm3 natomiast do silnika z poziomym cylkiem mozna dac jeszcze opcje 110 cm3.
Offline
Gość
Silnik poziomy i pionowy to 139FMB, wał jest identyczny, tłok też, jedynie "zewnętrzna obudowa" się różni, moc i awaryjność jest taka sama.
Offline