Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
jakie opony byscie doradzili do naszego rutka chodzi o przednia i tylna jak mozna to linki (bo te nasze sa lagodnie muwiac kiepskie)
Poprawiłem nazwę tematu na czytelniejszą. Chyba trzeba będzie wprowadzić jakiś zapis do regulaminu odnośnie jednosłownych nazw tematów. //Fenrise
Offline
Ja do tej pory z przodu śmigam na oryginalnym i już nie co wysłużonym ogumieniu, na wiosnę konieczna będzie zmiana ,
Co do tyłu to mam dokładnie takie coś http://allegro.pl/opona-metzeler-perfec … 81315.html
I bardzo sobie chwalę, jedynym minusem tych opon to to że to opony bez dętkowe , ale już ładnych parę tyś , na tym ogumieniu i jestem zadowolony
Offline
Gość
Co wy tam wiecie o zużytych oponach https://www.facebook.com/photo.php?fbid … =3&theater To jest lekko zużyta, na wiosnę idzie do spalenia
mi nie chodzi ze sie zuzyla tylko sa raczej kiepskie a juz na ta pogode to tragedia a i jeszcze 1 pytanie da sie zalozyc lagi z innego moto??
Offline
Raczej się da,ważne żeby pasowały wszystkie otwory i tyle
Offline
rafal, jak się sprawują te opony które podałeś w czasie deszczu/na mokrej nawierzchni? Dla mnie to one tak trochę łysawe są.
Co do lag to tak jak Johnu powiedział - jeśli rozmiar ten sam to wejdą. Gorzej może być z długością goleni - za krótkie to będziesz jeździł pochylony do przodu, za długie - zrobisz choppera.
Offline
Fenrise , ta opona sprawuje się nie porównywalnie lepiej od tej fabrycznej , po pierwsze jej ogromną zaletą jest wykonanie , a konkretnie tworzywo z którego została zrobiona , to opona typowo motocyklowa , przeznaczona do pojazdów które rozwijają dużo większe prędkości niż nasze routery , tak więc wykonanie,
Drugą zaletą jest jej przyczepność , przez to że jej powierzchnia jest o wiele szersza , nawet na mokrej nawierzchni , po wymianie zauważyłem że nie wpada w poślizg tak jak oryginalna na mokrym , a nawet na suchej szybciej się zatrzymuje bez blokowania koła
Co do tego że trochę łysawo wygląda , to też miałem takie wrażenie , a mało tego po napompowaniu robi wrażenie jeszcze bardziej łysej , w ścigaczach nawet nowa opona też sprawia wrażenie łysej , a jednak znakomicie trzyma się nawierzchni
Ja osobiście polecam taką wymianę , bo różnice w zachowaniu są ogromne , co też się przekłada na bezpieczeństwo
Offline
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/R … S50/139692 proszę to coś ds. lagów, pozostawiam do przemyslenia
Offline
Dla mnie takie coś to kompletny idiotyzm, robienie rakiety z czegoś co nią nigdy nie bedzie. Wiem że wiele młodych osob tak ma i to samo bedziecie robić jak kupicie pierwsze samochody, ale spoko bo niektórzy z tego wytastaja wiej jest nadzieja.
Offline
projekt naprawde fajny ale silnika nie bede wymienial ale reszta jak najbardziej jest dobra bo liczy sie bezpieczenstwo
Offline
No podesłałem to bo przecież ktoś się pytał o lagi, a tam gościu zmienił jeśli dobrze pamiętam to od tzr 125
Offline
Tomek cc - czy to idiotyzm czy nie idiotyzm - nie o tym traktuje treść tematu. Do swoich wywodów o tym służy przeznaczony do tego temat w dziale "Ogólnie o motoryzacji".
Offline
witam,
pytanie niejako poboczne przy tym temacie - czy ktoś z Was ma lub czy istnieją w ogóle opony zimowe do naszych maszyn?? te opony, które mam teraz (tzn moto ma ) są chyba max jedno-dwu sezonowe (jeśli chodzi o ich wytrzymałość jak widzę i sądzę) więc jeszcze na wiosna-lato-jesień 2014 OK..
Offline
Widzialem "zimowe" na nasz rozmiar kol ale byly dosc drogie. Poza tym te zimowe to jedynie do jazdy po odsniezonym asfalcie, na totalny snieg to chyba lepsze od crossa.
Jak chcesz to Ci namierze te zimowe po powrocie z pracy.
Offline