Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
mam mały problem, a mianowicie, oryginalna stopka po wciśnięciu chaczy o ziemie (podciągniećie chamulca nic nie dało ) miałem nawet ostatnio przez to glebe bo wryła sie w ziemie i starciłem panowanie i pytanie moje brzmi czy do mojego sprzęta będzie pasowała stopka od jakiegoś innego moto która nie będzie tak głęboka i nie będzie ryła po ziemi przy kazdym wciśnieściu...
p.s pomyliłem tematy, jak byście mogli przenieść do odpowiedniego sorki
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (06-01-2014 15:59:28)
Offline
zawsze mozesz ja sciagnac i odgiac to jest tylko kawalek rurki i to w sumie miekkiej
i tak P.S. jak to sie stalo ze ona trze po ziemi u mnie jest okolo 15cm od
Ostatnio edytowany przez goku88 (06-01-2014 16:25:18)
Offline
z tym odginaniem to spróbuje, ale boje sie żeby nie pekło bo ostatnia próba prostowania po glebie skończyła się tym że nóżka się ukręciła, i od czerwca jeżdże tylko z przednim chamulcem
nie mam pojęcia jak to sie stało, ona jest dosyc głęboka i to już nie pierwszy raz jak tarła po ziemi.
edit:
a od gb streeta będzie pasowała ?? ona jest prosta nie w kształcie U
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (06-01-2014 16:31:16)
Offline
wiesz powinna pasowac ale 100% pewnosci nie mam motory w sumie roznia sie tylko plastikami i kilkoma detalami a z tym odginaniem to spokojnie kolega odginal i nic nie popekala ta stal jest raczej miekka
Offline
Ja zamiast podginania bardziej skupił bym się na przyczynie takiego stanu , bo to nie jest normalne żeby stopka dotykała ziemi po wciśnięciu jej , zobacz czy masz jeszcze zapas gwintu na tym pręcie który wchodzi w uchwyt bębna z tyłu , jeżeli tak to odciągnij , bo to służy do takiej własnie regulacji
edit
odciągnji
Ostatnio edytowany przez rafał (06-01-2014 17:06:29)
Offline
nie chce sie wymadrzac ale jak ja podkrecisz to stopka jeszcze pojdzie na dol a co do tego jak to sie stalo to wnioskuje po wypowiedzi ze poprostu gleba byla i sie pogielo
Offline
jak podkrece to stopka nie pójdzie w dół tylko w góre i bedzie trzeba mniej wcisnąć żeby chamować z taką samą siła, próbowałem tej metody i wiele to nie dało,
@goku88
z jednej strony wnioskujesz dobrze bo nóżka po glebie sie pogieła ale tak że nie dało się jej już używać bo wygiełą sie o 180 stopni, a przed glebą była w dobrym stanie, nie miałem wcześniej gleby i nie miała okazji sie wygiąć
Offline
to poprostu ja sciagnij i odegnij a jak boisz sie ze peknie i ogulnie miec latwiej to ja poprostu podgrzej w miejscu giecia choc ja nadal twierdze ze nie powinna peknac
P.S. no jak dla mnie na logike to biorac jak dokrecisz ta sruba to poprostu skracasz dystans wiec to tak jakbys lekko nacisnol pedal
Offline
Ja znam możliwe, że rozwiązanie - zdejmij cięgno (?) z tego frezu z tyłu przy kotwiczce i reguluj na tym, ciężko to wytłumaczyć słowami, ale jak się zabierzesz, to będziesz wiedział co dalej zrobić, musiałbym filmik nagrać, a jakoś nie widzę sensu niepotrzebnie rozbierać świetnie wyregulowanego hamulca u mnie, może kiedys przy okazji...
Może spróbuję:
1. Ściągnij z tyłu z frezu ścięgno(?)
2. Wciśnij hamulec ręką na maksa
3. Załóż cięgno na frez wałka od hamulca (tego co w 1.)
4.Popraw, możliwe, że kilka razy, za pierwszym podejściem tego idealnie nie zrobisz
Offline
no ja muwie tak jak bylo wczesniej pisane regulacje na tej srubce przy kole to przy podkreceniu stopka pujdzie na dul a ze przy samej stopce pod ta pokrywka jest tez sruba regulacyjna to wiem i tam jak ja odkrecisz to idzie do gory
A. na tej jak dokrecisz to stopka pujdzie do ziemi
B. na tej jak poluznisz to pujdzie do gory
Ostatnio edytowany przez goku88 (06-01-2014 23:30:34)
Offline
Jeżeli nic nie jest popsute to tu:
http://ataman.junak.net/naprawa/276.html
i następna strona.
Offline
Nie o to mi chodziło, co Goku dał fotkę, , trochę wyżej niż jest czubek strzałki, na tym frezie - należy zdjąć i kombinować
Offline
Oj z tego co pamiętam, to chyba nie. Mogę się mylić, bo nie mam tego przed oczami. Zdejmowałem stopkę hamulca, tam gdzie jest strzałka B, by zdjąć podpórkę centralną, że tak powiem i tam z tego co pamiętam żadnej regulacji nie było. U mnie kombinowałem z tym frezem wychodzącym z kotwiczki, jak już mówiłem (trochę nad A )
.
Offline