Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam,
mam pytanie. Czy jeżeli wstawię silnik 110, to zmniejszą się wibracje w WS'ie? Bo rozmawiałem z mechanikiem i mówił, że wibruje tylko dlatego że silnik jest przystosowany do 45. Sprzedaje on i składa Junaki 901 i faktycznie, silnik ten sam, mocowania te same, ale wibracje się tam zaczynają od około 89km/h.
z góry dziękuję za odp.
Offline
Użytkownik
Na logikę... im wyższe obroty , tym większe wibracje ;] Przy przełozeniach na V-max przy mniejszych obrotach uzyskujesz większą predkosc i nizsze wibro... Ale moge sie mylic ;p pozatym był gdzieś na forum temat o tym jak zmniejszyć wibracje...
Offline
mam już zębatkę 14tkę... i miedzy 50 a 65 jest masakra... był temat, ale chodzi o to czy przy tym silniku 110 one zmaleją
Offline
Przy 110 wibracje rosną Silnik ten sam, a więcej mieszanki mocniejsze wybuchy Coś Ci ten składający Junaki gada głupoty. Silnik ten nie jest przystosowany do 45km/h tylko po prostu takie są ograniczenia prawne, w Chinach nikt o czymś takim nie słyszał Albo jesteś przewrażliwiony na punkcie wibracji, albo masz niedokręcony silnik. Jeśli za bardzo wibruje zastosuj podkładki gumowe i powinno pomóc.
Offline
no mam ich dość ;/ silnik dokręciłem bardzo dobrze. gdzie mogę kupić takie podkładki? wiesz może Cię zdziwię, ale od tych wibracji kiedy przejechałem raz 40KM odkręciło mi się tak: osłona tłumika, na szczęście 1dna śruba, druga była już luźna , podnóżek pasażera prawy,który zgubiłem, zgubiłem dolną śrubę podnóżka kierowcy (są 2), a skapłem się dopiero jak odkręcił mi się silnik i jak nacisnąłem sprzęgło to spadał w dół a jak gaz to ciągnęło go do góry...
Offline
Użytkownik
Ja tam na wibro nie narzekam ;p być może dlatego że powkładałem gumowe cieniutkie podkładki i podkładki spręzynowe
Offline
Ty nie narzekasz, a widzisz jakie ja mam przygody..
Offline
Użytkownik
Po to jest forum i rady użytkowników Mi wiele razy pomogło stosowanie się do porad
Offline
Użytkownik
Silnik wisi na 2 śrubach Gumowe podkładki bądź sprężynowe i problem w dość odczuwalnym stopniu się zmniejszy
Offline
zobaczę co da się zrobić ale podkładki tylko u góry, czy tez na mocowaniu tym z tyłu?
Offline
Użytkownik
Z tego co pamiętam silnik masz mocowany na 2 długich śrubach na wysokości podnóżka Ja mam tylko na tych 2 owe podkładki
Offline
Użytkownik
co do 110 rozwiejmy mit o wale... Zewsząd ludzie pisali iż wał od 50 nie nadaje się ze względu na krótki skok co najwidoczniej jest nieprawdą... dziś byłem w swoim serwisie i powiedziano mi że wał ma taką samą długość i skok tylko różni się masą przeciw wagi
Offline
No to zmień serwis... Nawet cylinder od 110 jest kilka milimetrów wyższy od standardowego. Przy zachowaniu skoku z 50ccm czyli 4,14cm nie osiągnie się nawet okolic 110 bo będzie to 88ccm, a żeby to osiągnąć na tym cylindrze na zamówienie staczałem cylinder. Nie bez powodu trzeba, jak sam już gdzieś pisałeś dłuższe szpilki i łańcuszek rozrządu.
http://www.lifanth.com/en/products-a-se … 2fmi-.html
Wystarczy przejechać i popatrzeć, producent raczej lepiej wie niż jakiś serwisant zerwany z choinki.
Ludzie kogo oni zatrudniają w tych serwisach?
Offline
Użytkownik
Sorry ale serwis jest jednym z najlepszych w lodzi a mechanik jest moim dobrym znajomym więc trochę proszę o pohamowanie entuzjazmu
Offline