Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 19-08-2011 20:32:46

RoBeRtInO

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Zarejestrowany: 19-08-2011
Posty: 53
Punktów :   
Motocykl: Romet Router ws50

tuning osiągowy

witam . mam takie pytanie a mianowicie co myślicie na temat wstawienia cylindra 80 ? Bo słyszałem ze to cos komplikuje

http://moto.allegro.pl/cylinder-glowica … 09465.html       

mam także w zamiarze wstawic filtr stożkowy bo ponoć też cos polepsza ... jak możecie to piszcie o innych tuningach zwiekszajacych osiągi z góry dziekuje

Offline

 

#2 02-09-2011 13:00:21

 mbartosik876@gmail.com

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924998.png

Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 30-08-2011
Posty: 7
Punktów :   
Motocykl: Router WS50

Re: tuning osiągowy

Siemanko.Powiem ci cos co powiedzial mi mechanik
Przy skuterach nie powino sie wstawiac  80-siatek.
Potem poleci ci wszystko po koleji.
Wolisz miec 50 i po dotarciu zamknac licznik czy zrobic skarbonke bez dna ...?
Ja wczesniej mialem keeweya huricane i to byla porazka ! ! ! !
Mialem gaźnik 80  i wiecej stal u mechanika niz ja na nim jeździlem
Dla mnie tuning osiagowy nie ma sensu rama nie jest przystosowana do takich predkosci i moze sie zwalic
To moje zdanie..

Offline

 

#3 03-09-2011 00:30:17

 bulas

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924317.png

Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 02-09-2011
Posty: 20
Punktów :   
Motocykl: Motór

Re: tuning osiągowy

Dobry temat to zwiększanie pojemności.
Musisz najpierw zdecydować o ile chcesz zmniejszyć żywotność silnika, konstrukcyjnie silnik i skrzynia jest zbudowane na 50cm3 więc zmiana cylindra na większy(tak na prawdę to cylinder, tłok, głowica, wydech, dolot i być może jeszcze moduł) na większy będzie miała wpływ na pozostałe elementy.
Chyba taniej byłoby poprawić fabrykę i z 50-tki wydusić to co ma do zaoferowania a po uzyskaniu odpowiedniej mocy można zmienić zębatki i łańcuch aby spokojnie latać 70-80 bez katowania silnika maxymalnymi obrotami.
Polecam lekture "Jak zwiększyć moc silnika? - podstawowe informacje" http://jawskom.kgb.pl/war/moc.htm

Offline

 

#4 23-10-2011 17:45:57

marcinlk2

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924716.png

Zarejestrowany: 23-10-2011
Posty: 3
Punktów :   

Re: tuning osiągowy

Witajcie. Mam pytanko natury dla bardziej znających sie w temacie mechanizmów, a mianowicie:
Chcę zmienić cylinder na 80, ze znajomym wszystko powymieniamy, ale problem się rodzi jeśli chodzi o regulacje- czy wiecie, albo możecie się dowiedzieć ile ustawia się mm szczeliny na zaworach i jak się ustawia rozrząd?
Z góry dziękuję : )

Offline

 

#5 25-10-2011 21:14:39

 kamilw20

Użytkownik

9927659
Zarejestrowany: 28-07-2011
Posty: 0
Punktów :   
Motocykl: Router ws50

Re: tuning osiągowy

na zaworach musi być  0,06

Offline

 

#6 16-01-2012 01:54:49

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: tuning osiągowy

Małe odgrzanie kotleta, ale powinno być ustawione z tego co mi wiadomo 0,05 a nie 0,06. Co do wytrzymałości, to nie przesadzajcie... Spokojnie można wsadzać 80 a i 90 czyli 52,4mm (tłok) nie zaszkodzi. Silnik wcale nie jest liczony dla takiej pojemności tylko takie jest ograniczenie. Silniki konstrukcyjnie są zapożyczane od dużych koncernów i o ile mnie pamięć nie myli to ten silniczek jakiś Niemiec rozwiercił do 56mm (102ccm) i jeździł na tym kilkanaście tys km, w końcu miał wypadek i rozwalił motorowerek.

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Zbiorniki na zbiorniki p-poż Warszawa