Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Może już jestem wkurzający ale chciałbym uzysać odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
1. cylinder tłusty od oleju. Wygląda jakby zaczynało się to na śrubie od tego kółka napinacza na cylindrze. Co sprawdzić? d
2. śruba od trzymania cylindra. Na orginalnej śrubie starł się gwint zastąpiłem ją inną śrubą która kręciła się ciągle w kółko. Dopiero kiedy wkręciłem śrubę na krzyżaka dociskała ona cylinder. Czy przez to że śrubokrętem nie mogę dobrze dokręcić może to mieć związek z pkt 1? i
3. kilka pierdnięć. Po odpaleniu i dodaniu gazu słychać kilka pierdnięć takich jakby zdjąć tłumik. Co powinienem zrobić? Tłumik dokręcony
4. Odma. Z Kiedy przyjechałem wyjąłem rurkę od odmy i wydawało mi się że chwilkę leciał białawy dym. W dodatku dmuchała powietrzem z zapachem oleju. Po chwili było czuć coś jakby spaliny. Coś jest nie tak?
5. Oringi olejowe. Gdy wymieniałem cylinder uszczelka pod głowice jakby lekko przykrywała oring który siedział w głowicy. Czy tak miało być?
Offline
1 - Mi również ciekł z tamtąd olej , pomogła nowa uszczelka i sylikon
2 - Również mam nie oryginalną tę śrubę i jest ok
3 - Chodzi ci o takie strzały ? To normalne na zimnym oraz jeśli masz przelotowy wydech
4 - Powietrze i zapach oleju to normalne lecz jesli czuć i widać spaliny to mozliwe że pierścienie nie uszczelniają
Offline
3. Tłumik mam orginalny nic nie ruszane. Nie występowało wcześniej. Mam 3 dni na tym cylindrze dopiero dzisiaj się pojawiło, bo ja jeżdżę kilkanaście minut jak jest gorący to wracam do domu i czekam trochę aż ostygnie. To się pojawia jak przychodzę i jest jeszcze ciepły ale nie gorący po kilku razach ustaje. Kiedy to słychać gdzieś koło prawej strony (koło świecy, między cylindrem a głowicą, przy tłumiku albo między cylindrem a yyy tym srebrnym nie wiem czuć powietrze jak dmucha
Wiadomość z przed chwili: Kiedy się pojawia dźwięk wywala powietrze między cylindrem a głowicą. Co się tej uszczelce stało? Wymienić czy posmarować jakimś sylikonem ? Jeśli nową to smarować nową sylikonem czy ten czerwony pasek wystarczy?
A no i czy mogę z taka jeździć czy nie (chwilowo)
Ostatnio edytowany przez pawwia (07-09-2014 16:51:49)
Offline
Jak zmieniasz lub odkręcasz głowice i poskładasz znowu trzeba sie przejechać i znowu dokrecić szpilki to po pierwszwe,ja uszczelki niczym nie smarowałem założyłem nową i 2000 km bez żadnych przedmuchów i problemów.
Offline
pawwia napisał:
Wiadomość z przed chwili: Kiedy się pojawia dźwięk wywala powietrze między cylindrem a głowicą. Co się tej uszczelce stało? Wymienić czy posmarować jakimś sylikonem ? Jeśli nową to smarować nową sylikonem czy ten czerwony pasek wystarczy?
A no i czy mogę z taka jeździć czy nie (chwilowo)
Jeżdzić tak to męczarnia , gdyż przez nieszczelność silnik jest o wiele słabszy
Zdejmij głowicę i zobacz czy uszczelka jest cała , jezeli tak to skręć to porządnie do kupy i powinno być dobrze
Pamiętaj że głowice dokręca się (dociska) po przekątnej , podczas dokręcania nakrętek na szpilki
Nowych uszczelek niczym nie powinno się smarować , one powinny być szczelne same w sobie , bez wspomagania ich silikonem
Offline