Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 09-12-2014 14:17:55

 boromir

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 16-12-2013
Posty: 145
Punktów :   
Motocykl: Router

silnik 120/125 cm3

Dobra z uwagi na to że raczej nie zmienę maszyny ...... bo przy ograniczonych funduszach nie ma na co .... za wske z papierami trzeba mieć niezłą kasę - raczej zmienię silnik i będę się modlił aby ktoś odkupił moją 50cm3


projekt max 800zł za to najlepsza mozliwa jakość.
Co myslicie o tych ofertach :
http://allegro.pl/silnik-125cc-los-king … 86378.html

http://allegro.pl/silnik-cross-125-ogar … 79257.html

http://allegro.pl/silnik-4t-chopper-oga … 07670.html

jak pamiętam z multicaru nie kupujemy nic ?

I jak z elektryką w powyższych silnikach będzie grała ?

Multicar ma coś takiego a czy przypadkiem nie jest to ten sam silniczek co sprzedają inni tylko tańszy bo tak na oko wygląda podobnie :

http://allegro.pl/silnik-125-4t-junak-b … 40174.html

Będę wdzięczny za pomoc i opinie

Pozdro

Offline

 

#2 09-12-2014 15:02:56

 adi9424

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

3222172
Skąd: Mazowieckie (Pn.)
Zarejestrowany: 14-08-2012
Posty: 1396
Punktów :   25 
Motocykl: WS '12
Pojemność: yx140
Przebieg: 12000 (2300 na yx)
Wiek: 17,5

Re: silnik 120/125 cm3

Wszystkie te silniki to tak na prawdę 110.

Ale z prądem nie ma problemu - jeśli nawet coś by było źle to zakładasz dekiel z iskrownikiem od Routera (ja 110 sprzedałem bez iskrownika i dekla dosyc drogo, tak że tobie też powinno się udać)

pitbikemrf.pl - u nich kupisz 125, a dokładniej 120, ten sprzęcior pochodzi, bo 110 to jeden wielki chłam, kiedyś były lepsze, a teraz sie rozwalają raz dwa
120 ma też multicar jeśli dobrze pamiętam, ale każdy ci albo go odradzi, albo poleci bardziej MRF

Te 120 od MRFu ma inne magneto i iskrownik 2cewkowy - najlepiej załozyć wszystko od Routera i mieć spokój. Jedyna jego wada to brak rozrusznika, ale za to masz dolot 26mm lub 28(nwm dokładnie) a nie 22mm jak w 110 i na dodatek spokojnie ci radzi gaźnik pz25 pz26, w 110 pz22 to maks. Mocy też więcej, zawory większe i na pewno wytrzymałość

Offline

 

#3 09-12-2014 20:26:48

 boromir

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 16-12-2013
Posty: 145
Punktów :   
Motocykl: Router

Re: silnik 120/125 cm3

adi - a jak poradzić z rozrusznikiem - bo iskrownik muszę wymienić z Routera a rozrusznik ?

Słuchajcie a skąd Sklepy kupują silniki ?

A co to za firma BTS ?

Ostatnio edytowany przez boromir (09-12-2014 20:34:55)

Offline

 

#4 09-12-2014 21:00:18

 Gost Rider

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929041.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 28-07-2011
Posty: 275
Punktów :   10 
Motocykl: Romet ZXT 125 SZERSZEŃ
Pojemność: 125 cm3
Przebieg: 1380km
Wiek: 36
Imię: Przemek

Re: silnik 120/125 cm3

Te silniki od multicara to 120 z aluminiowym cylindrem takim samym jak w silnikach Lifan. Układ biegów N1234 i o ile mnie pamięć nie myli jeden gość z sąsiedniego forum miał zamontowany taki silnik w swoim WS.

Offline

 

#5 09-12-2014 21:47:17

 adi9424

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

3222172
Skąd: Mazowieckie (Pn.)
Zarejestrowany: 14-08-2012
Posty: 1396
Punktów :   25 
Motocykl: WS '12
Pojemność: yx140
Przebieg: 12000 (2300 na yx)
Wiek: 17,5

Re: silnik 120/125 cm3

Multicar ma 120cc, ale nie te co kolega podał wyżej, to 110 tylko że z aluminiowym cylindrem, realne 120 nie mają rozruchów, zwłaszcza górnych.

Rozrusznika nie zamontujesz w takim wypadku, bo trzeba mieć pod to odpowiedni karter, o reszcie nie wspominam, bo najważniejszy warunek nie jest spełniony

BTS - to chińczyk, tylko że niby ktoś słyszał od kogoś, kto widział że ktos napisał że coś słyszał, że są lepsze, aczkolwiek ja nie mam przekonania czy są lepsze czy nie, ogółem wszystkie 110 to szajs, oprócz tych starszych.

http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-s … 20ccm.html - ten mogę Ci polecić, jak i kilka innych osób

Ostatnio edytowany przez adi9424 (09-12-2014 21:49:24)

Offline

 

#6 09-12-2014 22:19:08

 Rafal

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

Skąd: Inąnd
Zarejestrowany: 30-07-2012
Posty: 1286
Punktów :   45 
Motocykl: Router WS 2012 / CRS 2010
Pojemność: 50/110/125
Przebieg: Spory jak na Chinczyka
Wiek: Pomogę przy silnikach FMB Wawa
WWW

Re: silnik 120/125 cm3

Gdybym teraz miał twój dylemat co do zakupu tego typu silnika , to nie kupił bym raczej z takim układem biegów jaki przytoczył kolega Gostrider wyżej
Bardziej rozglądał bym się za silnikiem z tradycyjnym układem

Poza tym , dwa lata temu kupiłem silnik identyczny jak ten z pierwszego linku tyle że mój jest srebrny i nawet ten sam sprzedawca
Do chwili obecnej zrobiłem na nim ponad 11k i wciąż ten sam fabryczny zestaw , wszystkie mankamenty które wyszły ''po drodze'' użytkowania były tylko i wyłącznie z mojej winy czy też mojego lenistwa , a nie dla tego że silnik jest do d..y  bo to nie prawda , nie wystarczy tylko jeździć i wachę lać , o silnik też trzeba dbać

Z własnego doświadczenia silnik ten polecam , jego jedynym minusem jest iskrownik dwu cewkowy a co za tym idzie słabe ładowanie , co bez problemu można zmienić

boromir napisał:

Słuchajcie a skąd Sklepy kupują silniki ?

Tego typu sklepy zaopatrują się w hurtowniach które kontenerami sprowadzają to z Chin

Koszt nowego silnika to około 350 zl , a sklepy czy handlarze mający już spory rabat silniki kupują pewnie jeszcze taniej ,  ale żeby kupić silnik w takiej cenie musisz spełnić poniższe warunki , to cytat z wiadomości  email  ,którą kiedyś otrzymałem próbując nawiązać współpracę z jedną z hurtowni :

'' Witam,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Proszę przesłać skan dokumentów Państwa firmy:

- wpis do ewidencji,

- nadanie nipu

- potwierdzenie nadanie regon


Po wprowadzeniu danych do systemu prześlemy dane dostępowe do Internetowego Panelu Zamówień firmy XXXXXXXX

W dokumentach określających przedmiot działalności powinien widnieć zapis: PKD /2007/ 45.40.Z  t.j. " sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli,

ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich".

Pierwsze zamówienie pow. 500,- netto

Paczki wysyłany firmą kurierską DPD.

Przynajmniej 3 pierwsze zamówienia płatne przy odbiorze lub przedpłata. ''

Offline

 

#7 10-12-2014 13:05:17

 boromir

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 16-12-2013
Posty: 145
Punktów :   
Motocykl: Router

Re: silnik 120/125 cm3

No to teraz pogdybam .........

Przed chwilką oglądałem wszystkie silniczki dost na allegro .

I tu przypadkiem nie jest tak że tylko Lifan się różni od pozostałych budową a pozostałem są toczka w toczke idealne do siebie podobne .

Tj te bez napisu na deklach - tylko kolorami się różnią dla mnie to ta sama manufaktura tylko z innymi dodatkami  tj  gaźnik , moduł 100zł więcej od poprzednika.

z napisem BTS

i pólka najdroższa Moretti .

i teraz pytanie czy ktoś rozpoławiał je ? tzn czy przypadkiem nie okaże się że jest wymieniony wał i cylinder a reszta to 50ccm i generalnie taki sam efekt możemy uzyskać samemu zmieniając wał.....

co myślicie ?bo generalnie tylko Lifan ma inną budowę a co za tym idzie jakościowo może być lepszy ?
i jak naprawdę jak jest z częściami zamiennymi ? Do Lifana muszę kupować z ich strony a pozostałe części są inne niż w naszych 50 ?

Teraz zauważyłem że w tych najtańszych jest inna budowa karteru i gdzie indziej jest miarka oleju tzn najtańsze silniki są inne mają inną budowę zewn - najbardziej podobne do naszych seryjnych są BTS .

Ostatnio edytowany przez boromir (10-12-2014 14:41:11)

Offline

 

#8 10-12-2014 19:10:14

 adi9424

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

3222172
Skąd: Mazowieckie (Pn.)
Zarejestrowany: 14-08-2012
Posty: 1396
Punktów :   25 
Motocykl: WS '12
Pojemność: yx140
Przebieg: 12000 (2300 na yx)
Wiek: 17,5

Re: silnik 120/125 cm3

Miarki oleju - po prostu dekiel się trochę różni, sam miałem wszystkie typy dekli mozna powiedzieć, pod każdy karter podejdą

Lifan potrzyma długo, bardziej opłaca się go kupić, jest pewniejszy, no części są jakościowo dużo lepsze

Tak, po rozpołowieniu to to samo co 50, tylko cylek, wał, tłok, łańcuszek rozrządu inny, szpilki ciut dłuższe,

Rafał - wierzę Ci, znam też przypadek, że 110 ma przejechany podobny dystans, ale fakt - to silnik sprzed dwóch lat, stąd też jakość jego jest lepsza, teraz robią gówniane, wierz mi, mordowałem się z tym szmelcem przecież i nie jestem też amatorem składania tych sprzętów, tylko wszystko zrobię jak się należy. Także go nie rzezałem, tam do 7-8k jeździłem i plush bombki strzelił

Ostatnio edytowany przez adi9424 (10-12-2014 19:11:23)

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.routerws50.pun.pl