Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Dobra z uwagi na to że raczej nie zmienę maszyny ...... bo przy ograniczonych funduszach nie ma na co .... za wske z papierami trzeba mieć niezłą kasę - raczej zmienię silnik i będę się modlił aby ktoś odkupił moją 50cm3
projekt max 800zł za to najlepsza mozliwa jakość.
Co myslicie o tych ofertach :
http://allegro.pl/silnik-125cc-los-king … 86378.html
http://allegro.pl/silnik-cross-125-ogar … 79257.html
http://allegro.pl/silnik-4t-chopper-oga … 07670.html
jak pamiętam z multicaru nie kupujemy nic ?
I jak z elektryką w powyższych silnikach będzie grała ?
Multicar ma coś takiego a czy przypadkiem nie jest to ten sam silniczek co sprzedają inni tylko tańszy bo tak na oko wygląda podobnie :
http://allegro.pl/silnik-125-4t-junak-b … 40174.html
Będę wdzięczny za pomoc i opinie
Pozdro
Offline
Wszystkie te silniki to tak na prawdę 110.
Ale z prądem nie ma problemu - jeśli nawet coś by było źle to zakładasz dekiel z iskrownikiem od Routera (ja 110 sprzedałem bez iskrownika i dekla dosyc drogo, tak że tobie też powinno się udać)
pitbikemrf.pl - u nich kupisz 125, a dokładniej 120, ten sprzęcior pochodzi, bo 110 to jeden wielki chłam, kiedyś były lepsze, a teraz sie rozwalają raz dwa
120 ma też multicar jeśli dobrze pamiętam, ale każdy ci albo go odradzi, albo poleci bardziej MRF
Te 120 od MRFu ma inne magneto i iskrownik 2cewkowy - najlepiej załozyć wszystko od Routera i mieć spokój. Jedyna jego wada to brak rozrusznika, ale za to masz dolot 26mm lub 28(nwm dokładnie) a nie 22mm jak w 110 i na dodatek spokojnie ci radzi gaźnik pz25 pz26, w 110 pz22 to maks. Mocy też więcej, zawory większe i na pewno wytrzymałość
Offline
adi - a jak poradzić z rozrusznikiem - bo iskrownik muszę wymienić z Routera a rozrusznik ?
Słuchajcie a skąd Sklepy kupują silniki ?
A co to za firma BTS ?
Ostatnio edytowany przez boromir (09-12-2014 20:34:55)
Offline
Te silniki od multicara to 120 z aluminiowym cylindrem takim samym jak w silnikach Lifan. Układ biegów N1234 i o ile mnie pamięć nie myli jeden gość z sąsiedniego forum miał zamontowany taki silnik w swoim WS.
Offline
Multicar ma 120cc, ale nie te co kolega podał wyżej, to 110 tylko że z aluminiowym cylindrem, realne 120 nie mają rozruchów, zwłaszcza górnych.
Rozrusznika nie zamontujesz w takim wypadku, bo trzeba mieć pod to odpowiedni karter, o reszcie nie wspominam, bo najważniejszy warunek nie jest spełniony
BTS - to chińczyk, tylko że niby ktoś słyszał od kogoś, kto widział że ktos napisał że coś słyszał, że są lepsze, aczkolwiek ja nie mam przekonania czy są lepsze czy nie, ogółem wszystkie 110 to szajs, oprócz tych starszych.
http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-s … 20ccm.html - ten mogę Ci polecić, jak i kilka innych osób
Ostatnio edytowany przez adi9424 (09-12-2014 21:49:24)
Offline
Gdybym teraz miał twój dylemat co do zakupu tego typu silnika , to nie kupił bym raczej z takim układem biegów jaki przytoczył kolega Gostrider wyżej
Bardziej rozglądał bym się za silnikiem z tradycyjnym układem
Poza tym , dwa lata temu kupiłem silnik identyczny jak ten z pierwszego linku tyle że mój jest srebrny i nawet ten sam sprzedawca
Do chwili obecnej zrobiłem na nim ponad 11k i wciąż ten sam fabryczny zestaw , wszystkie mankamenty które wyszły ''po drodze'' użytkowania były tylko i wyłącznie z mojej winy czy też mojego lenistwa , a nie dla tego że silnik jest do d..y bo to nie prawda , nie wystarczy tylko jeździć i wachę lać , o silnik też trzeba dbać
Z własnego doświadczenia silnik ten polecam , jego jedynym minusem jest iskrownik dwu cewkowy a co za tym idzie słabe ładowanie , co bez problemu można zmienić
boromir napisał:
Słuchajcie a skąd Sklepy kupują silniki ?
Tego typu sklepy zaopatrują się w hurtowniach które kontenerami sprowadzają to z Chin
Koszt nowego silnika to około 350 zl , a sklepy czy handlarze mający już spory rabat silniki kupują pewnie jeszcze taniej , ale żeby kupić silnik w takiej cenie musisz spełnić poniższe warunki , to cytat z wiadomości email ,którą kiedyś otrzymałem próbując nawiązać współpracę z jedną z hurtowni :
'' Witam,
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę przesłać skan dokumentów Państwa firmy:
- wpis do ewidencji,
- nadanie nipu
- potwierdzenie nadanie regon
Po wprowadzeniu danych do systemu prześlemy dane dostępowe do Internetowego Panelu Zamówień firmy XXXXXXXX
W dokumentach określających przedmiot działalności powinien widnieć zapis: PKD /2007/ 45.40.Z t.j. " sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli,
ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich".
Pierwsze zamówienie pow. 500,- netto
Paczki wysyłany firmą kurierską DPD.
Przynajmniej 3 pierwsze zamówienia płatne przy odbiorze lub przedpłata. ''
Offline
No to teraz pogdybam .........
Przed chwilką oglądałem wszystkie silniczki dost na allegro .
I tu przypadkiem nie jest tak że tylko Lifan się różni od pozostałych budową a pozostałem są toczka w toczke idealne do siebie podobne .
Tj te bez napisu na deklach - tylko kolorami się różnią dla mnie to ta sama manufaktura tylko z innymi dodatkami tj gaźnik , moduł 100zł więcej od poprzednika.
z napisem BTS
i pólka najdroższa Moretti .
i teraz pytanie czy ktoś rozpoławiał je ? tzn czy przypadkiem nie okaże się że jest wymieniony wał i cylinder a reszta to 50ccm i generalnie taki sam efekt możemy uzyskać samemu zmieniając wał.....
co myślicie ?bo generalnie tylko Lifan ma inną budowę a co za tym idzie jakościowo może być lepszy ?
i jak naprawdę jak jest z częściami zamiennymi ? Do Lifana muszę kupować z ich strony a pozostałe części są inne niż w naszych 50 ?
Teraz zauważyłem że w tych najtańszych jest inna budowa karteru i gdzie indziej jest miarka oleju tzn najtańsze silniki są inne mają inną budowę zewn - najbardziej podobne do naszych seryjnych są BTS .
Ostatnio edytowany przez boromir (10-12-2014 14:41:11)
Offline
Miarki oleju - po prostu dekiel się trochę różni, sam miałem wszystkie typy dekli mozna powiedzieć, pod każdy karter podejdą
Lifan potrzyma długo, bardziej opłaca się go kupić, jest pewniejszy, no części są jakościowo dużo lepsze
Tak, po rozpołowieniu to to samo co 50, tylko cylek, wał, tłok, łańcuszek rozrządu inny, szpilki ciut dłuższe,
Rafał - wierzę Ci, znam też przypadek, że 110 ma przejechany podobny dystans, ale fakt - to silnik sprzed dwóch lat, stąd też jakość jego jest lepsza, teraz robią gówniane, wierz mi, mordowałem się z tym szmelcem przecież i nie jestem też amatorem składania tych sprzętów, tylko wszystko zrobię jak się należy. Także go nie rzezałem, tam do 7-8k jeździłem i plush bombki strzelił
Ostatnio edytowany przez adi9424 (10-12-2014 19:11:23)
Offline