Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
ZNowu wlasnie wyregulowalem, i dalej chyba kompresji nie ma, ale nadal jest stukanie. i co dziwne jak znow na T najechalem, to jeden zawor juz mial szczeline ciasno, drugi wydechowy dolny juz normalna, o co chodiz?
Offline
O to chodzi, że nie umiesz regulować. Ustaw na kreskę OBOK znaku "T" ustaw poprawnie rozrząd (ustaw go na znakach podczas regulacji zaworów) i dopiero reguluj ssący na lekko luźne 0.05 i wydechowy tak, żeby 0.10 nie wchodził, a 0.05 miało spory luz.Dokręć lekko głowicę bo mogła się popuścić po zmianie na 72cc.
Offline
https://www.youtube.com/watch?v=C0ZP-Jw … e=youtu.be prosze filmik, oczywiscie nie chodzilo mi o te pokrywki zakrecone bo akurat zawory przykrecilem
Ostatnio edytowany przez davidssj (17-01-2015 13:03:16)
Offline
Złe sprawdzasz rozrząd. Na górze pokrywy magenta którą ściągnąłeś masz taki korek który się odkręca płaskim śrubokrętem i tam masz mieć znak t.
Offline
Weź wałek rozrządu ustaw dokładnie tak żeby ten pin/kropka (czy jak to się zwie ) zaznaczona pomarańczową strzałką była dokładnie obok wcięcia (na zdjęciu nie jest ponieważ pod kątem było robione). Tylko zrób to bardzo dokładnie i wtedy zobaczysz czy znak T dalej widać pod tym korkiem pokrywy magneta
Ostatnio edytowany przez mateo96n (17-01-2015 13:25:29)
Offline
no juz to regulowalem bo wczesniej zanim sie zabralem byl znak jak magneto bylo w T to rozrzad mial znaczek na godzinie 3. teraz jest ustatnione jak bylo
i co dziwne mam zawory 0.06 i 0.08 a mam stukanie czemu?(kompresji ciagle nie ma)
Ostatnio edytowany przez davidssj (17-01-2015 13:39:08)
Offline
Ja jak miałem stuki żeby wykluczyć nieprawidłowy luz zaworowy ustawiłem oba zawory bez luzu (niby nie można ale ja tak zrobiłem i nic się nie stało). Dzięki temu dowiedziałem się że to nie zawory tylko zatarty cylinder. Jak chcesz to możesz zaryzykować i sprawdzić tym sposobem
Ostatnio edytowany przez mateo96n (17-01-2015 13:46:43)
Offline
Wszyscy uczepiliście się tej głowicy i wgl Jeżeli wszystko dobrze zrobiłeś i tak jak powinno być to szukał bym przyczyny głębiej. Pierścienie mogą ci nie trzymać kompresji.
Offline