Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 21-01-2015 12:27:44

davidssj

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Zarejestrowany: 15-01-2015
Posty: 78
Punktów :   

Opony co i jak

SIemka.

mam pytanie, bo nigdy nie ładowałem opon jeszcze, ws to moj pierwszy pojazd, troche głupio, ale do rzeczy.

Jak powiienem je na stacji napełnić powietrzem? Skąd wiedzieć czy jest go mało itd?

Dawid , po raz kolejny w ostatnich dniach proszę cię o to żebyś zakładał nowe wątki w odpowiednich do tego działach , zwróć na to uwagę //temat przeniesiony ///Rafal

Offline

 

#2 21-01-2015 12:51:31

 Tommy29

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1430599291.png

7598989
Skąd: Kalisz
Zarejestrowany: 12-04-2013
Posty: 1581
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Router WS 50
Pojemność: 50/110 ccm
Przebieg: na 50 i 110 ccm ~29000 km
Wiek: 32
Imię: Tomasz

Re: Opony co i jak

Pompujesz tak samo jak byś miał przy rowerze, tak samo masz wentyle od dętek. Ciśnienie w oponach powinno być w granicach 2,0 - 2,2 bara. Niektóre stacje mają automatyczne kompresory, gdzie ustawia się najpierw ciśnienie a później podłączasz wąż. Wtedy przez pierwszy moment wyświetla się ciśnienie jakie było w dętce (ostatnio u mnie w przedniej było 0,3 bara) po czym następuje pompowanie do zadanej wartości, po napompowaniu odłączasz wąż od wentyla i to wszystko. To samo w razie potrzeby robisz z drugim kołem.

Offline

 

#3 21-01-2015 13:36:15

 vxproplus

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: NSZ
Zarejestrowany: 03-10-2014
Posty: 499
Punktów :   12 
Motocykl: Router WS 50 MR'13
Pojemność: 107
Przebieg: 23500
Wiek: 23
Imię: Mateusz

Re: Opony co i jak

Im wyższe ciśnienie tym mniejsze zużycie paliwa i samych opon, z tym że jak naładujesz po 3 bary do każdego koła i wjedziesz w kopny piach czy śnieg kontrola nad motorem jest praktycznie żadna. Zależy po czym więcej jeździsz. Znowu jak będziesz miał po 1,5 bara to po piachu będzie szedł jak czołg ale będzie sporo palił podczas jazdy po asfalcie i opony po krótszym czasie będziesz musiał zmienić. 2,2 bara to taki kompromis między ekonomią a własnościami trakcyjnymi w terenie.

Offline

 

#4 22-01-2015 10:41:10

davidssj

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Zarejestrowany: 15-01-2015
Posty: 78
Punktów :   

Re: Opony co i jak

NA STACJI USTAwiam BARY, ale to w takim razie samo napompuje do 2.2 i przestanie?Czy jak juz bede slyszal ze malo co leci do kola, to se odkrecic
?

Offline

 

#5 22-01-2015 12:26:48

 Tommy29

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1430599291.png

7598989
Skąd: Kalisz
Zarejestrowany: 12-04-2013
Posty: 1581
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Router WS 50
Pojemność: 50/110 ccm
Przebieg: na 50 i 110 ccm ~29000 km
Wiek: 32
Imię: Tomasz

Re: Opony co i jak

Jeśli masz na stacji taki automatyczny co się najpierw ustawia ciśnienie a później samoczynnie pompuje to po tym jak napompuje do nastawionego ciśnienia usłyszysz sygnał dźwiękowy aby odłączyć wąż. Jak przytrzymasz dłużej to i tak nie dopompuje już. Jeśli będziesz miał taki manualny kompresor gdzie przyciskami dopompowujesz, to będziesz miał też manometr na obudowie kompresora.

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs warszawa Hofste appartementen