Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Hej, mam pytanie, otóż przymierzam się do wymiany cylka na 72ccm i wiem że na allegro są cylki czasem bez wybitej pojemności a czasem z 49 ccm ale gdyby nie było tych z wybitą 49 to bym 72 starł i oto moje pytanie jak sobie wybić albo zrobić napis 49 na cylku ?
Offline
ja mam kolesia co ma spawarke i pisze jak dlugopisem na kazdej powierzchni wybijanie nr w silniku jeszcze mniejszy problem i to za flasze wszystko
Offline
Gość
Kenij dzisiaj kupił znowu 72ccm i ma wybite 72ccm!
Chodzi mi o to że jakby w razie wypadku (odpukać) jakby mieli jakieś wonty i by im się zachciało sprawdzać silnik itp. Oraz jak to jest w razie wypadku to moto moge zabrać do domu czy zabierają na parking policyjny ?
Offline
W razie wypadku jak będzie ekspertyza to i tak dojdą jaka to pojemność. W przypadku kolizji nie sądzę że ktoś się będzie chciał w to bawić, chyba że w Maybacha wjedziesz . Tak jak Thobi pisał możesz to spiłować - cylinder o ile się nie mylę jest żeliwny (tzn. jakiś stop żeliwa z czymś) i tego się spawać nie da - to raczej nabijają podczas produkcji.
By odróżnić 72 od 50 trzeba wszystko rozbierać i mierzyć tłok; 107 i 124 widać z zewnątrz, są o pół centymetra dłuższe - więc łatwiej to odkryć.
Offline
ee nie oni maja miernik cisnienia nie wiem jak sie to nazwya ale wtlaczaja powietrze do cylindra przez swiece i sprawdzaja jaka poj wiec sie nie upiecze
Offline
Czyli spilować pojemność. Czyli przy takich malych kolizjach nie sprawdzaja silnika itp ?
Ostatnio edytowany przez Shark (04-09-2012 17:22:12)
Offline
Konrad, to mnie zaciekawiłeś, aż sprawdzę jak takie coś działa i jak mierzy .
Shark, zależy od interesu ubezpieczyciela, jak spowodujesz kolizję gdzie będą duże zniszczenia to ubezpieczyciel będzie się chwytał wszystkiego by nie wypłacić kasy; jak Ty komuś urwiesz lusterko, albo ktoś tobie połamie osłonki to nikt się w to nie będzie raczej bawił.
Offline
mi to ktos mowil nie wiem do konca czy to prawda ale mi sie wydaje ze tak nie chce sie zblaznic jak cos ;D ale jak spowodujesz wypadek z pojemnoscia nawet 51 cm3 to cala wina leci na cb i biera ci zniszki i jeszcze przywalaja sie do cb ze to jest motorower a nie motocykl kaza ci zrobic przeglad tobie sie dowalaja ze nie masz prawka i jest nienajlepiej
Offline
Szczerze mówiąc to nasze przeróbki i tak wiele nie zmieniają - motorower musi mieć konstrukcję ograniczającą jego prędkość max. do 45 km/h (jest to jeden z warunków). Nie wiem czy na forum znajdzie się ktoś, kto ma WS-a lub inny sprzęt tak zblokowany, by nie mógł jechać szybciej niż 45 .
Żniżek Ci chyba nie zabiorą, bo nie wypłacą odszkodowania . Podsumowując, lepiej zrobić prawko na A i mieć problem z głowy - za 500 zł ostatnio kurs widziałem
Offline
no tak za 500 zl kurs ale w dowodzie jest wbite 50cm3 a jak bedziesz mial wiecej to nie wiem trzeba gdzies isc z tym bo jak cie zlapia to ze nie masz przegladu ;d
Offline
Użytkownik
konrad960229 napisał:
ee nie oni maja miernik cisnienia nie wiem jak sie to nazwya ale wtlaczaja powietrze do cylindra przez swiece i sprawdzaja jaka poj wiec sie nie upiecze
Pierwsze slyszę o czymś takim... wystarczy zdjąć głowice... wielkość tłoka mówi już wszystko...
Offline
napewno by tego nie robili bo moga miec taki przyrzad co ja mowie a pozatym skok do gory tez sie liczy i jeszcze ze tlok jest polokragly
o gore mi chodzi.
Offline