Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
oto mój wesoły wehikuł
http://zapodaj.net/ac556fb577ede.jpg.html
może nie najbardziej zadbany ale jakie ma serce do jazdy. W sumie yx 140, outer rotor, gaźnik molkt 26 i zębatki 16/38 dają wystarczająco mocy by wesoło jeździć. Tłumik gy6 według mnie świetnie komponuje się jako uzupełnienie tuningu w dodatku ma klang jak potwór. Brak lusterka odbarwienia na lampie mają sprawiać wrażenie niechlujnego moplika który nie ma zbyt wiele mocy
Pozdrawiam
Offline
Motorek mi się podoba, musi wesoło brykac z takim silniczkiem hehe ;-)też chce taki wydech :-)bardzo trzeba przerabiać? Widziałem podobne wydechy już z gotowa rura że wystarczy odkręcić stary i założyć nowy ale chyba na wymiar nie starczy?bo chciałbym uniknąć spawania ;-)
Offline
nie ma takich wydechów trzeba spawać. tu masz aukcje z tym wydechem
http://allegro.pl/tlumik-tuning-gy6-chi … chowy-4073
ja za spawanie dałem 40 zł czyli nie mówimy tu kosmicznych kosztach.
Offline
ja sam pospawałem
Offline
Mam problem jako że kopnik w 140 jest krótszy i w dodatku prosty haczy mi o osłonę tylnego hamulca. Mam w związku tym problem z eleganckim startem jako że śmiesznie to wygląda gdy luzuję kopnik nie wspominając tego że półksieżyca startera szkoda. w związku z tym mam pytanie czy da sie zorganizować jakiś inny kopnik ktory by pasował i nie haczył. Zauważyłem też że po nagłym ujęciu gazu strzela z rury wydechowej i nie wiem co jest tego powodem. A jako że w moim wypadku nieszczęścia chodzą trójkami gdy włączam migacz światła drogowe i podświetlenie tarczy mi migają.
Drogie Bravo pomóż
Ostatnio edytowany przez elkuna (21-09-2014 15:55:06)
Offline
Strzela, bo trzeba wymienić uszczelkę od wydechu. Kopniak pospawaj z innego, z tego zostaw aby frezy i przyspawaj gporę od innego kopniaka, ja tak zrobiłem w 140. Nie ma tu półksiężyca jak coś. A co do kierunków to przejrzyj elektrykę
Offline
Właśnie że nie, wystarczy trochę nad tym pomyśleć i potem obrobić szlifierką najlepiej stołową i z kamieniem takim hmmmm... grubym do przycierania. Może zapodam fotki za jakiś czas
Offline
Wiesz nie mam spawarki. Bardziej myślałem nad dociągnięciem tej blaszki i tyle ewentualnie kupić kopnik. Mój moplik służy mi do jazdy do pracy więc nie mogę go oddać na szybko do warsztatu. A teraz prywatne pytanie dotyczące twojego sprzętu chłodnicę jak widzę masz zamontowaną na standardowym podejściu do głowicy z 50 czyli pewnie pasuje bez problemowo, i przy okazji co to za węże przy chłodnicy (tzn jakiego typu)
Offline
A nie wiem jakiego typu, seryjne zaczęły mi pękać u babci, a ona załatwiła od sąsiada i tak sobie siedzą do dzisiaj
Tak, pasuje bezproblemowo, za nową chłodnicę dałem aż 125zł haha
Sam wstawiałeś ork czy takiego kupiłeś? I czy dużo to dało?
Jeszcze wałek rozrządu z40 i możliwości tuningu wyczerpane
Offline
wiesz chłodnica leży w piwnicy mam takie samo podejście do głowicy. ork był głównym problemem czemu nie wymieniałem sam silnika. wiesz samo ściagnięcie magneta to był dla mnie dość duży problem (brak odpowiednich narzędzi), a tak jak pisałem ma on mi służyć wiernie i niezastąpienie na każde wezwanie. wiadomo bez ładowania nie pojadę w trasę 20 km w jedną stronę na nie sprawdzonym silniku. co do tego co dało wiesz nie mam porównania bo silnik i ork są razem od początku. wiesz jak na razie na dotarciu spod świateł nikt nie ma szans(pomimo tego że na mikro gazie) moc jest dostępna zawsze (brak problemów z wyprzedzaniem). Ma to też wady na początku nie potrafiłem nawet ruszyć bo gaz był zbyt czuły i go dusiłem.
Co do wałka to plan na przyszłość ale najpierw musze go dotrzeć i doregulować, a z tego co wiem to nie koniec możliwości tuningu mechanicznego(cylindry ceramiczne, głowica sportowa, turbo, EFI) więc zawsze będzie coś do zabawy chociaż nie wiem czy routerek to wytrzyma
Offline
A no wiem że w sumie nie koniec możliwości, ale to już taka kasa, że nawet o tym nie wspominam, bo na przykład głowica 4v kosztuje około 900zł, to prawie tyle co całe serducho.
Offline
wiesz osobiście nie jestem fanem tuningu wizualnego i nie mam zamiaru robić z niego jakiejś choinki ale maszynę do za przeproszeniem do zapierdalania. najpierw wałek z 40 potem konkretne hamulce i lacze. ciekawe czy niezastanowił się żaden z was ile kosztują was bajery typu ledy itp
Offline
co do ledów, to jeśli chodzi o podświetlenie silnika np to ja dałem w sumie niecałe 25 zł. pomijam resztę tuningu, ale to przecież z czasem się robiło.
Offline