Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
elo
dzis jako ze pododa byla wzialem sie za mycie skuterka i przyjechal bracik na ws 72 i mowi ze cos mu stuka, nasluchuje to zaworki no ok, to ustawilem tak, ze odpalic nie chce.
Pytanie co zle robie, pierw ustawiam T z magneto w oczku, ustawiam zebatke ze znaczkem do wciecia i reguluje zawry i w tym czasie NIC walkiem ani pedalem nie krece?
Bo cos mi gosciu gadal ze musze regulowac jeden na zamknietych, drugi na otwartych zaworach, a ja juz nie wiem ocb bo z filmiku robilem.
Czy jak to jest przy 4t?
Offline
na zimym siliu, jak daje kopke to tak jakbym sprzeglo trzymal.
na gornym z 0.06 i dolny z 0.08 to 72cc co prawda szczelinomierz mam0.05 i 0.10 listki tylko, ale to bardziej na wyczucie.
apropo da sie kupic sam ten stukak w tym zaworze ktorym sie kreci do regulacji>
Offline
Tu znalazłem ale nie wiem czy o to ci chodziło i czy będzie pasować http://allegro.pl/dzwigienki-koniki-zaw … 36886.html
Offline
dzieki ziomek, juz zamawiam.
TOPIC
I co, macie jakies pojecie co jest grane, jak stopka idzie jak na sprzegle?
przed "regulacja:" tak niebylo, do tego na zawotrze na magnecie w pozycji T, kropka i znaczek bylo na godzinie trzeciej, to dalem na dziewiata, potem znwo na trzecia znow na dizewiata i to samo
Offline
Zanim zamówisz to pomierz czy to samo bo ja nie mam jak po za tym dwie kosztują 28 zł może lepiej dołożyć i kupić kompletną uzbrojoną głowicę a tą mieć na części. Zawory ustaw na zimnych silniku . Kropka jest na zębatce od wałka rozrządu a znaczek przecież nie może sam się przesuwać po głowicy jest na stałe w jednym miejscu. Zsynchronizuj kropkę ze znaczkiem plus literkę T i ustawiasz zawory. Literka T będzie widoczna przy dwóch położeniach wału ale tylko przy jednym prawidłowo ustawisz zawory. Proszę pisz pełnymi zdaniami nie rozumiem twoich skrótów " jak stopka jak na sprzęgle"
Offline
Panie Cesio, chodzi mi o to, że gdy używam stopki od zapłonu z kopa, idzie ona lekko, tak jakbym trzymał sprzęgło i próbował z kopa odpalić.
Właśnie tak jak mówisz ustawiałem zawory, po wyregulowaniu wałka rozrzadu (by kropka na żebatce przykręconej do wałka była na godzinie 9 i żeby magneto było w pozycji T w tym samym czasie. Wtedy dopiero jeden zawór ustawiam tak, jak na jednym jest juz dana odległość to przechodzę do drugiego, zakręcam świece i pokrywki i wtedy próbuję opalic. I nic
Offline
Może linke podciagnelo albo się zaciela i sprzeglo caly czas jest wylaczone
Odepnij linke od mechanizmu przy silniku i sprawdź. Jesli bedzie ok to wiesz gdzie szukac przyczyny
Offline
Linka tez nie, może nie mam ciśnienia w środku. NIe iwem jak to sprawdzić.
I jak to... na jednym ustawieniu T(czy kreski obok T) na środku okienka z pokrywy da się ustawić zawory, a na drugim już nie ? Jak to, rozpoznac itd? Po prostu raz ustawić dobrze na jednym T, nie działa, to przekręcić raz magneto i znów ustawić? Mamba nomrlanie
Ostatnio edytowany przez davidssj (17-01-2015 09:41:24)
Offline
Rozrząd kreska obok "T" zębatka rozrządu na wcięcie jak się nie zgadza to niżej jedno oczko.Dopiero ustawiasz zawory.Odkręcałeś pokrywę zaworów do ich regulacji ?
Offline
Pokrywe? Nie, tylko te dwie aluminiowe nakretki ;D
, raz ja ino zdjąłem
Czyli to nie jest tak ze ustawię T i wałek i wtedy moge zaworty, trzeba "któreś" T ustawić? Jak to sprawdzić. I czy zawor mam naciągnac lekko by zrobic szczeline i wtedy pchac i dociskac szczleinomierz?
Dodam że jak za mmocno dokręce dolny zawór to mi kopniak się blokuję i raz probowalem bieg wrzucic też
Ostatnio edytowany przez davidssj (17-01-2015 10:48:38)
Offline