Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Użytkownik
Siemka, co do zegarów nie pamiętam albo były typowe małe żaróweczki BA 9 S albo r5 co do zegarów to sobie odpuść bo tarcza od spodu jest na zielonym plastiku nic nie wyczarujesz... chyba że dasz ledy które główkami będa wystawać na brzegach między tarczą a obudową licznika/obrotka a kontrolki od kierunków masz więc co chcesz z tym zmieniać??
Offline
W słońcu ciężko zauważyć czy pali się kontrolka-szczególnie chodzi mi o kontrolę luzu, bo kierunki to widać jak się palą, nie patrząc na kontrolki. Przydałoby się wzmocnić moc żarówki, a przy okazji można by wymienić na ledy - zawsze mniej z aku prądu ciągnie.
Offline
To są głupoty co ludzie piszą, że mniej z aku ciągnie... Faktycznie diody LED mają maleńki pobór w stosunku do zwykłych żarówek, ale czy to jest opłacalne? Na ile w ciągu jazdy włączasz luz? W momencie postoju na skrzyżowaniu? Ile to 20 sekund?
Widać i tak nie będzie, a luz idzie wyczuć bez patrzenia na zegary.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (13-03-2012 23:51:09)
Offline
Jak wstawisz 5w to życzę najlepszego przy długiej jeździe w nocy /a led daje jeszcze lepiej po oczach/ , co z was za motocykliści ,że potrzebujecie wyświetlania aktualnie załączonego biegu.
Offline
Czytać się Waćpan naucz... Nie załączonego biegu a jedynie luzu. Wyświetlanie biegów to bardzo dobra sprawa w szczególności dla początkujących. Jak pojeździsz czymś 6 biegowym to zobaczysz, że wyświetlacz biegów to wspaniała sprawa bo zamiast patrzeć na prędkość i obroty i myśleć co za bieg jest załączony spoglądasz jedynie na mały wyświetlacz i wszystko jasne.
Offline
kamilw20 - dzięki za odpowiedź.
Po coś te kontrolki są, a uwierzcie mi, że w słoneczny dzień ciężko wydedukować czy luz się wbił czy nie (szczególnie jak jest nowe moto i skrzynia niewyrobiona jeszcze). Myślisz, że jest na luzie, puszczasz sprzęgło, a tu zgasł. Podobnie warto widzieć czy nie są włączone długie światła - może moc nie jest powalająca, ale zawsze może to kogoś jadącego z naprzeciwka oślepić.
A jak to jest z przerywaczami? Z tego co mi się o uszy obiło, przy ledach często te fabryczne przerywacze nie działają i zamiast mrugać, świecą jednostajnie. Trzeba by domontować dodatkowe oporniki?
Ostatnio edytowany przez Mareckiii (14-03-2012 20:32:31)
Offline
Użytkownik
Przy 12v diodzie nie powinno być problemu ja mam ledówki ale kupione w sklepie i jakoś trybi ja tam nawet nie zerkam na lampke od luzu bo skopała mi sie czuja od położenia biegu ;p ale ja tam delikatnie puszczam sprzęgło przy 2k rpm i od razu czuje czy jest bieg czy luz ;p
Offline