Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Z przodu jak dasz wieksza to bedzie szybciej jechac a jak z tylu mniejsza to tez bedzie szybciej A co do tematu bylo sporo tych tematow o cylindrach
Offline
No to Thobi jeden pierun tylko w innym opakowaniu
Offline
a jakie najlepiej założyć żeby pogodzić jedno i drugie, i czy prędkość faktycznie nawet te 5-10km/h się nie podniesie??
Offline
konrad960229 napisał:
No to Thobi jeden pierun tylko w innym opakowaniu
nie zupełnie bo albo silnik ma lżej albo musi się męczyć spróbuj sam na kolarzówce jak lżej jechać z przodu duża zębatka z tyłu mała czy z tym samym przełożeniem ale odwrotnie z przodu mała z tyłu duża
Offline
mamy tu przykład jak zmienić temat z wymiany cylindra na napęd w rowerze
Offline
Powiem tyle od siebie jak jest u mnie na "80".... Przy mojej wadzę 90 kg routerek chodzi z prędkością przelotową na prostej drodze 75-80 km/h (mówię o tym co widzę na liczniku).
Co do przełożeń zębatki to Panowie mają rację, większa z przodu, mniejsza z tyłu silnik ma lżej...
Tylko jak ma się to do samej jazdy?
Osobiście nie widzę potrzeby kombinowania przy zębatkach jeśli ktoś tak jak ja porusza się od punktu A do punktu B bez szarżowania... a pozatym po zmianie gara nie polecam jeżdżenia z matetką do oporu przy starcie bez zmiany wałka na coś mocniejszego.
Offline
G@BRYS1997 napisał:
mamy tu przykład jak zmienić temat z wymiany cylindra na napęd w rowerze
nie zupełnie bardziej chodzi o proste wytłumaczenie o co chodzi żeby łatwiej było zrozumieć istotę rzeczy
Offline
ja mam zębatki 15/52 i miałem takie same przy 72 i licznikowe 90 się jechało. Co do szerszego koła nie ma co jedynie to można wsadzić szerszą oponę. Ja mam 100/90/18 i jest idealna nic nie rzuca nie nic
Offline