Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam, zrobiłem swoim ws 1100km i po dotarciu leciał spokojnie 65-70 no ale przyspieszenie było daremne do 45 przyspieszał jeszcze jako tako potem niemrawo do 60 i dalej to było modlenie sie by wskazówka szła dalej w warsztacie namówili mnie na cylek 80 i zębatke z przodu o 2 zęby większa, koszt z przeglądem po 1000km ma zamknąć się w 400zł(300zł wymiana cylka, 25zł zębatka i 75zł przegląd opuszczony z 120zł za robienie wszystkiego naraz) Chciałbym wiedzieć czy przyrost mocy będzie zauważalny i jaki będzie miało to wpływ na vmax i przyspieszenie? ma może ktoś taki zestaw? i co jescze mógłbym zrobic dla poprawienia osiągów?
Offline
wzrost mocy o okolo 30% v/max kolo20% a przyspieszenie tez bedzie lepsze
Offline
Twoim zdaniem 400 za całość z przeglądem po 1000km to dużo? Czyli w zasadize mogę spodziewąć się stosunkowo niewiele, jedynie po mieście będzie zbieral się troche lepiej?
Offline
Tez sie zastanawiam nad jakims tuningiem ale to potem. Narazie mam przejechane 250km dopiero. Moze jakies wskazowki jak go dbrze dotrzec zeby nie byl zamulony potem?
Offline
Motor bo tak moge teraz go nazwać, w koncu to już nie 50cm;p juz odebrany zębatka z przodu 15 i cylek 80 pierwsze wrażenie moc zauważalnie większa i jakby przyspieszenie wzrosło(cięzko stwierdzić do końca trzeba go dotrzeć jeszcze) poprzednio docierałem go jeżdząc na 6,5k obrotów co dawało mi 45km/h teraz nie wiem jak go dobrze dotrzeć bo na takich obrotach leci 60 bez problemu i manetka tylko lekko odkręcona więc będe wdzięczny za jakieś wskazówki. Niestety tunning odrazu przyniósł skutki uboczne narazie znalazłem 2 i pierwszy ws stał się czulszy na sprzęgło więc łątwiej gaśnie to mój pierwszy jednoślad więc wiem że to kwestia umięjetnego operowania sprzęgłem i jest wsyzstko ok, a to kwestia tylko pozbycia się przyzwyczajeń z przed przeróbki drugi mankament niestety juz wiąże sie z koniecznoscią dalszej przeróbki podczas wytracania prędkości coś strasznie hałasowało, myśle jakiś plastik niedokręcony lub stary cylek w kufrze sie obija.. co sie okazało łańcuch z dołu tarł o rame a z góry o osłone, naciągnięcie łańcucha zniwelowało tarcie o rame z dołu niestety o obudowe sie nie dało i trzeba b yło ją odkręcić. jednak było warto tak sądze moc większa, przyspieszenie też, v-maxu nie sprawdzam narazie ale mysle że też da się to odczuć więc polecam każdemu posiadacxzowi ws taki zestawik;)
Offline
JJay97 napisał:
o jaka obudowe? i nie da sie tego jakos przerobic tylko odrazu zdejmowac/
Da się przerobić poprostu zmiana zębatki spowodowała że łanuch potrzebuje więcej miejsca z góty i doło, wystarczy dokręcić jakieś blaszki do tej osłony łańcucha by można ją wyżej dokręcić, a chodzi o osłone łańcucha te na której jest rysynek prawidłowego jego napięcia.
Offline