Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Niedawno zmieniłem cały silnik w swoim romecie na 110cc, lecz mam problem, ponieważ motorek podczas jazdy nie ładuje akumulatora. Prawdopodobnie jest to wina regulatora napięcia, bo już przed zmianą silnika nie działał, więc mam pytanie dotyczące ładowania, a konkretnie: czy skoro wymieniłem silnik to będę musiał wymienić akumulator na większy czy mogę zostawić ten od 50cc? I druga sprawa, jaki regulator powinienem kupić, w sensie czy do 50cc czy do 110cc?
Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam
Offline
Ja po wymianie silnika zostawiłem regulator z 50ccm , wina nie koniecznie leży po stronie regulatora , u mnie jest bardzo słabe ładowanie bo mam iskrownik 2-cewkowy , można wymienić lub przerobić cały stator na 6-cio cewkowy i będziesz miał prawidłowe ładowanie, ja mam z przodu światła led i jest ok , akumulator mam jeszcze fabryczny , przy wymianie regulatora zwróć uwagę na ile jest pinów , u nas są na 4
Offline
da się przerobić kupując na przykład taki zestaw http://allegro.pl/silnik-110-ogar-900-g … 34972.html
Offline
Szanowni koledzy otóż jedyne i sensowne rozwiązanie jakie jest na brak ładowania akumulatora i tym samym na brak świateł jest następujące. Jeśli posiadasz stary silnik 50 cc zdejmij lewą pokrywę ze statorem i czujnikiem halla następnie jeśli posiadasz ściągacz do koła zamachowego tzw. magneta ściągnij je następnie w nowym silniku 110 zdejmij lewą pokrywę i ściągnij koło zamachowe następnie zainstaluj te z 50 cc ładowanie masz w 100 % ja u siebie tak zrobiłem a akumulator jaki posiadam to Powerbat 4 Ah w technologii AGM
Offline