Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam od pewnego czasu mam problem ze nie wkręca się powyżej 8 tysi a jak wkręca zaczyna dziwnie hałasować jak by metal o metal lub boschem coś cioł i w dodatku bardzo głośno słychach zawory. Dodam ze dopiero regulowany i łańcuszek sprawdzany czy się zgadza z punktem na magneto a na głowicy i tu też jest mały problem punkt SD na zębatce nie trafia idealnie na punkt na głowicy albo jest trochę za wysoko albo trochę za nisko gdy przesuwam o jeden ząb (Sprawdzane z punktem na magneto) a co najciekawsze na obydwu pali normalnie.
Offline
To nie będzie od tego rozrząd masz dobrze ustawiony ,ja miałem na T a nie na kreske obok T i też palił pytanie czy zakładałeś nowy zestaw np.72 albo 110 czy na seryjnej 50 ccm stuka.
Offline
nowy 72 i na pewno 3 kreska jest
Offline
A jak głowica z 50ccm czy nowa?Kreska ma być po lewej stronie znaku T co oznacza że tłok jest w GMP i wtedy sie ustawia rozrząd.
Ostatnio edytowany przez kifflee (11-06-2014 17:15:56)
Offline
Nowy cały zestaw od napraw skuter brałem 72ccm
Ostatnio edytowany przez Fluter1997 (11-06-2014 17:17:57)
Offline
Zestawy mogą być czasem źle dobrane i jak sprzedał Ci cyl 72 a głowice z 50ccm to będzie trzaskać niestety.
Offline
Ale widać różnice średnic oraz różnice wielkości zaworów zresztą ja już go dawno dotarłem a to mi się zaczęło niedawno
Offline
Stary a łańcuszek rozrusznika nie za luźny?Dokręcałeś szpilki sprawdź.
Ostatnio edytowany przez kifflee (11-06-2014 17:30:53)
Offline
Raczej nie bo ciężko zębatkę było założyć
Offline
Ja np u siebie mam tak że jak ustawie na magnecie na znaku to tłok jest już za GMP. I nie da się pokryć wtedy znaków jak patrze na magneto i zębatke. Ja u siebie ustawiam tłok w GMP i wtedy dopiero ustawiam zębatkę i pokrywa się w 100%
Offline