Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Najlepiej byłoby samemu zmieniać, przecież nie trzeba mieć specjalnych kluczy ani wielkiego doświadczenia, a 150 na drodze nie leży i je sobie przyoszczędzić na coś innego
Offline
Też myślę o tym silniku, tylko w kolorze srebrnym. Jaka w nim jest skrzynia biegów ? Normalna czy N-1-2-3-4 ?
Offline
W wersji N-1-2-3-4
Offline
można przełożyć sam tylko troszkę mnie przeraża koszt silnika - natomiast taniej wymienić wał rozpołowić i przełożyć na 110 tylko z kolei tam mnie przeraża rozpołowienie silnika że sam mogę nie dać rady poskładać i pozostaną części czy tak czy siak - dupa z tyłu.
jak myślicie jest szansa odsprzedaży 50-ki która nawet 1000km nie ma i ewentualnie za ile - ale realnie pliss
Ostatnio edytowany przez boromir (19-06-2014 22:14:30)
Offline
Nowy silnik 50 ccm kosztuje w granich 400-500 zł. Za używany przy małym przebiegu pewnie więcej niż 300 zł nie dostaniesz. Co do silnika nowego 110 ccm to chyba ma trochę inne przełożenia skrzyni biegów niż seryjna 50-tka. Ja wolałem mieć nowy całkiem silnik i przynajmniej mam spokój. Póki co nic się nie dzieje, śmiga jak igiełka
Offline
Nowy 50cc kosztuje więcej, z 600 około, za 300 pójdzie, ja niedługo swoje 110 bd chcial sprzedać za 400 do negocjacji, bo 140cc się szykuje
Offline
adi9424 napisał:
Nowy 50cc kosztuje więcej, z 600 około, za 300 pójdzie, ja niedługo swoje 110 bd chcial sprzedać za 400 do negocjacji, bo 140cc się szykuje
140 do naszego romka?? czy dysponujesz innym sprzętem??
Tak się dziwie bo za bardzo nie widzę miejsca w ramie naszego... chyba że masz ramę bez dolnego "orurowania"
Offline
Co do ceny nowej 50-tki to znalazłem na Allegro silnik do Junaka, Bartona i innych wynalazków z czarnym silnikiem i kosztował 450 zł. Pokreślam że był to nowy silnik sprzedawany przez sklep motoryzacyjny.
Offline
Orurowanie łatwo usunąć, jest beznadziejnie przymocowane. Co do długości to moja 125tka się mieści, 140 chyba nie jest wiele dłuższe albo takie samo.
Offline
Ja nie mam orurowania, a ramę powzmacniam przez dospwanie płaskowników głównie przy główce ramy tam, przy mocowaniu silnika itp i ogólnie poprawi się spawy, tak dla pewności, reszta wytrzyma. A kupuję 140, bo mam dosyć tej posranej 110
Offline