Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam, czy da rade do skrzyni biegów z 50 zmienic wał na 125 a potem dokupić cylinder z głowicą?
Kolega sprzedaje cylinder z głowicą tłokiem i wałem (125) za 300 zł i nie wiem czy to wejdzie
Offline
Max. do naszych silników 110 ccm to wszystko co tam podejdzie.POZDRO
Offline
Twój kolega pewnie sprzedaje 110, tylko mówi 125. 125 nie ma - jest 110 albo 120, przy czym 120 jest trwalsze i wiele droższe części od 110. To samo z crossami chińskimi, wszystkie to na pewno 125, taaaa jasne
Jeśli chodzi ci o zmianę wału, złożeniu na 50cc i pojeżdżeniu to się nie da.
A jeśli o zmiane wału i cylindra z głowicą za jednym razem, to owszem można.
Jednak ja nie polecam 110 - przeżyta tragedia z tym chłamem.
Offline
Tak jak kolega wyżej jeśli pompa oleju jest napędzana z wału to jest to 125 jeśli z łańcuszka rozrządu to bankowo 110. A za 340zł to będziesz mieć nową górę silnika 110. Zabawa z 125 wymaga też zwiększenia rozstawu szpilek co łatwe nie jest no i jak wspomniałem prawdziwe 125 ma pompę oleju z wału która jest bardziej wydajna.
Adi tak się przyjęło z tym 125 bo zongi były tak oznaczane i w ogóle większość moto to 125
Ostatnio edytowany przez ReallY (17-08-2014 21:45:51)
Offline
Ja doskonale wiem
A z pompą faktycznie, zapomniałem, że tak jest, 140 też ma z wału.
Zwiększanie rozstawu to nawet nie warto się za to brać, bo nie wiadomo czy łożyska wału dobrze wejdą i problem z łańcuszkiem rozrządu, bo w 120 nie ma zębatki od pompy na rozrządzie, a jakby miała być to nie wiadomo jaki zakładać. Chociaż też by sie nie dało z taka pompą, trza by było robić na napęd z wału. Gra nie warta świeczki, Lepiej za 750zł kupić cały silnik 120, który na pewno lepiej i dłużej pojeździ niż 110.
Offline
A co z 110 jest nie tak?
Offline
Słaba jakość części. U mnie non stop brało to olej, zrobiłem, pojeździłem chwile i znowu to samo. Koledzy maja to samo. Może wystarczy to zrobic i kupic chłodnicę, nwm. Bo to pewnie przez temperaturę siada. Chłodnica nie zaszkodzi, u mnie w 140 trochę daje.
Offline
A jaką chłodnice masz u siebie? Ponieważ chce zmienić na większą pojemność niż 72 (często jeżdze w 2 osoby) a zarazem, żeby silnik nie wyglądał na jakąś dużą pojemność
Offline
110 ogólnie jest ten , tego , tamtego mało osób poleci ci to tak jak napisał adi słaba jakość to tak naprawdę 50 tylko z większym skokiem i tłokiem. naprawdę dobre warte, nie powiem bo niekiedy się zdarzy dobry egzemplarz ale w większości to naprawdę dobre.
Offline
Hmm, ok dzięki za pomoc, a jaką ma opinie 72 ? słyszałem też ze ktoś ma 88 ccm, powiecie coś na ich temat?
Offline
Balaiareth napisał:
Hmm, ok dzięki za pomoc, a jaką ma opinie 72 ? słyszałem też ze ktoś ma 88 ccm, powiecie coś na ich temat?
72 spokojnie zakłożyć możesz do większej pojemności wał do wymiany bo inaczej nie wytrzyma wytrzyma spokojnie tylko 72
Offline
ja mam 110cc oczywiście cały silnik nie cylek i nie narzekam bo jak jeździsz normalnie a nie jak pojeb to wszystko gra zrobiłem na razie 3300km bez zadnej awarji i szczerze polecam bo 50cc oryginał i te wasze smieszne pseudo 72/80cc mogą mi naskoczyć na kant p... i powąchać spaliny nie jeden się przystawiał 72cc z dziwnymi pierdzącymi wydechami przecudowanymi filtrami i się zdziwił jak go spokojne odeszłem jeszcze z pasażerem coprawda dziecko 8letnie ale zawsze to jest jakiś balast wiec nie kombinuj ziomek tylko jak chcesz więcej mocy to kup cały silnik 110cc i nie słuchaj ze jest chujo.. bo niektórzy się po prostu nie znają albo zazdroszczą albo jezdzą jak skaczę na skakance a później muwią ze to syf POZDRO
Offline
To że masz 110 nie oznacza że masz się naśmiewać z tych co mają 50 i 72 cc (bo 80 nie ma), wiadomo każdy musi od czegoś zacząć a poza tym nie każdego stać na kupno nowego silnika. A co do silnika: mam 110 cc (przejechane około 3500 km) i póki co żadnych większych awarii (pomijam ustawianie luzów zaworowych co około 800 km i lekkich stuków występujących od 1000 km). Z drugiej strony staram się o niego dbać (odcinka ustawiona na 8k a najczęściej i tak jeżdżę na obrotach rzędu 5.5 obr/min). U mnie z braniem oleju nie ma problemu
Ostatnio edytowany przez mateo96n (18-08-2014 20:58:35)
Offline
Bardzo dziękuje za opinie a co do silnika 110 to nie trzeba przerabiać ramy co nie? i ile was one kosztowały?
Ostatnio edytowany przez Balaiareth (18-08-2014 21:08:46)
Offline
Ramy nie musisz przerabiać. Zestaw do przerobienia na 110 kosztuje z wysyłką 355 zł: http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-o … 79077.html +ściągacz magneta około 20 zł
Offline