Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam mam prośbę to niejest tutorail tylko moja instrukcja dla mnie żebym se druknoł i miał przy sb jak będe mątował 80 sprawdźćcie błedy i poprawcie prosze małą krytyke gdyż nigdy nie wymieniałem tego a raczej o pomoc niech nikt niewzrouje się moim dziełem to grozi zabiciu moto
ROZBIERANIE
1.Spóść olej odkręcająć dolną śróbę pod silnikiem.
2.Odkręć dwie śróby łączące gaźnik z głowicą.
3.Odkręć dwie śróby łączące wydech z głowicą
4.Odkręcamy śróby od głowicy i cylindra.
4.Odkręc po prawej stronie śróbke i odsłoń z lewej strony okrągły dekielek zasłaniający zębatkę rozrządu
5.odkręć plastikowy chromowany dekelek nad megneto i ustaw go w położeniu T, znaki na zębatce rozrządu takrze powinny się pokrywać.
6.Odkręcamy zębatke rozrządu 3 śróbami.
7.Na cylindrze po prawej stronie odkręcamy śróbę i w ten sposób luzujemy rolkę łańcuszka .
8.Zdejmujemy głowicę.
9.Zdejmujemy zębatke z łańcuszka.
10.Zdejmujemy uszczelkę.
11.Zdejmujemy tuleje na szpilkach 4.
12.Delikatnie podwarzamy i zdejmujemy cilinder.
13.Z jednej strony wyjmujemy zabezpieczenie tłoka a z drugiej popychamy aby tuleja wyszła z tłoka.
SKŁADANIE
1.Zaczynamy od wkłądania pierścieni na tłok.(jak są przerwy na pierścieniach niemogą być w jednej lini)
2.Wkładamy na korbowód tłok i blokujemy tuleją wsuwając ją do środka.
3.Następnie blokujemy wszystko zabezpieczeniami po obu stronach.
4.Następnie uszczelka.
5.Cylinder.
6.Musi nam ładnie do końca wskoczyć.
7.Przykręcamy cylinder.
8.Wkłądamy rolkę od łańcuszka i przykręcamy.
9.Następnie uszczelka na cylinder.
10.Jakaś gumowa uszczeleczka pod tłok.
11.Delikatnie wsuwamy głowicę nie dokońca zakładamy zębatke na łańcuszek i wkłądamy w głowicę w taki sposób aby znaki się pokrywały.
12.Ustaiwamy rozrząd teko niewiem jak to zrobić znak t i znak na zębatce ??
13.skręcamy zębatke .
14.Sprawdzamy czy dobrze chodzi.
15. Nieiwem jak zawory obydwa na 0.05??
16.przykecamy wszystkie deklieki od głowicy gaźnik i wydech.
17. zakręcamy śróbę oleju i dolewamy olej.
Offline
Na początek ortografia
Przy rozbieraniu:
-5 punkt jest zbędny (aczkolwiek to co napisałeś przyda się przy ustawianiu rozrządu).
-W 7 punkcie masz jeszcze dodatkowo odkręcić napinacz rozrządu (skośna śruba od dołu silnika)
Przy składaniu:
-Tłok ma być napisem "IN" do góry (w stronę gaźnika)
-Pierścienie mają być co 120 stopni
-10 - o jaką uszczelke chodzi? Są jakieś na szpilkach ale nie wiem czy o to ci chodzi
-Po ustawieniu rozrządu dokręć śrubę od napinacza rozrządu.
-zawory ustawić na 0.05 (ssący) i 0.07 (wydechowy ponieważ ten zawór osiąga wyższe temperatury).
Reszta jest mniej więcej ok (bardziej więcej niż mniej )
A co do rozrządu: znaki powinny być ustawione tak:
Ostatnio edytowany przez mateo96n (06-01-2015 21:49:37)
Offline