Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
1 Ile pali silnik po przeróbce?
2 Jaka jest mniej więcej przelotowa prędkość?
3 Czy po takiej przeróbce silnik staje się awaryjny?
4 Czy taki zestaw obsłuży gaźnik pz19?
5 czy każdy wał ze 110 będzie pasował?
Offline
1. Maks 3l
2. Zależnie od zębatek, może to być nawet 80 przy 8k rpm (v-max kolegi 110cc wynosi 100km/h na zębatkach na v-max)
3. Dzisiaj - tak, kiedyś były lepsze części, u mnie non stop brał olej, zawsze naprawiałem dobrze, ale trzymało chwilę, powód - za duże grzanie się, można to rozwiązać (prawdopodobnie) montując chłodnicę oleju, w obecnym 140cc dużo daje
4. Jak najbardziej
5. Raczej tak
Offline
Nono czy maks 3l. to nie wiem, ja mam BTS 110, z dosyć dużą zębatką z tyłu gdyż już po zakupie silnika nie wystarczyło mi na nową, przy ostrej jeździe, pełen gaz, wysokie obroty zjadł mi 4,5 około na 100km.
Na moich zębatkach prędkość MAX to licznikowe 85km/h 14/51 8k RPM, z tym że przenosi się to na spalanie, aczkolwiek buta ma nieziemskiego, dla kogoś kto był przyzwyczajony do 50CC manetka do końca to teraz gdy bliżej byłu usiądę i się zapomnę to ze świateł startuję na jednym kole z pełnymi galotami
Czy staję się awaryjny tu możesz usłyszeć tyle opiniii ile użytkowników, ja kupiłem kompletny silnik 110, nie przerabiałem z 50cc, wyczytałem że te są dużo wytrzymalsze oraz mam skrzynie N1234 gdyż na te praktycznie nie ma skarg, ja moim zrobiłem 300km bo kupiłem go pod koniec sezonu i było dosyć zimno, na sam start problemów z nim nie mam, aczkolwiek po 300km już oleju dolać musiałem bo z pełnego oczka zeszło mi o 1/3 poziomu.
U mnie gaźnik który dostałem w komplecie to był właśnie PZ19, tak samo jak w mojej 50CC, ale założyłem nowy chodź był ten sam bo wiadomo jest "nowy".
Co do wału się nie wypowiem Zielono mi w tym temacie.
Offline
Silnik przerabiany,a nowy ma tą samą wytrzymałośc, też myslałem że jest odwrotnie, ale popatrzyłem na mój magazyn części do fmb i doszedłem do fajnego zdania - powiedzmy, że rozbierzesz na części pierwsze fmb przerobione z 50cc i seryjne 110. Efekt - te same kartery, można je składać naprzemiennie, części od tego pasują do drugiego i nie ma różnicy.
Offline
adi9424 napisał:
Silnik przerabiany,a nowy ma tą samą wytrzymałośc, też myslałem że jest odwrotnie, ale popatrzyłem na mój magazyn części do fmb i doszedłem do fajnego zdania - powiedzmy, że rozbierzesz na części pierwsze fmb przerobione z 50cc i seryjne 110. Efekt - te same kartery, można je składać naprzemiennie, części od tego pasują do drugiego i nie ma różnicy.
Ja też wczoraj przerobiłem sam na 110 z 72ccm seryjnie było 72 ale 49 wbite. I Wszystko fajnie pasowało i odpalił elegansio. Dałem za częscie 220 zł z przesyłka czy coś bo głowicę miałem już.
Wibruje jak poje bany już mi sie tłumik odkręcił ;p 50 km dzis zrobiłem ;p
Ostatnio edytowany przez Zib3l (07-03-2015 22:19:00)
Offline