Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Ale Tommy ma racje, jazda tak jak napisałeś na 9/10 k to jest katowanie dla naszych silników. A poza tym jak założysz mniejszą zębatkę z tyłu to go jeszcze bardziej "zamulisz" tzn będzie miał gorsze przyśpieszenie. Z drugiej strony u mnie na 15/52 na 72 cc dawał radę dlatego nie wiem w czym tkwi problem. Może wydaje ci się że sprzęt stać na więcej, ale tylko ci się wydaje?
Offline
Duża bo zyskujesz 100 %mocy więcej,do tego większy gaźnik dobrze wyregulować i wtedy zobaczysz jaka zmiana,wiem coś o tym a mam 88 ccm oraz zmieniony gaźnik i bajka jak dla mnie.
Offline
davidssj ja też tak miałem że nie miał mocy na 14/52 zmieniłem z powrotem na 12/52 i ma moc wszystko śmiga bez problemu a prędkość tak sama jest
Offline
mati0505 napisał:
davidssj ja też tak miałem że nie miał mocy na 14/52 zmieniłem z powrotem na 12/52 i ma moc wszystko śmiga bez problemu a prędkość tak sama jest
Prędkość ta sama ale obroty wyższe (czyli coś za coś ). W dodatku z tego co widać masz 50 cc a kolega David 72 cc. Dlatego dobieranie zętatek to kwestia indywidualna - każdy będzie miał inne zdanie.
Ostatnio edytowany przez mateo96n (02-02-2015 17:37:44)
Offline
A ja dam wam pstryczka w nos.
Fast Quest XS
http://www.youtube.com/watch?v=Kn6e5-61b5A
Jeden człowiek, siłą swych nóg, zasuwa 80km/h. A jego nogi to w porywach 0.5 kunia mechanicznego. Rekord świata to ponad 130km/h. Wstawcie do tego UFO silnik 50cm3 ...
Jak to rzekł mędrzec: "Aerodynamika głupcze!".
Offline