Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Zaraz pewnie polecą w moją stronę kamienie ale według mnie to wszystko jest bez sensu. Nie popieram tego. Owszem, pojemność to ja w swoim też zmieniłem, ale tu to jest zupełnie co innego. Gościu kupił nowego Routera i wszystko w nim przerabia. To trzeba było od razu kupić inny sprzęt, albo po prostu motocykl. No chyba że wiek nie pozwala...
Offline
Dlaczego tak sądzisz?Może przeróbki,grzebanie i tuning przynoszą więcej radości niż gotowy motocykl.Pasje są rożne ja jestem za.
Offline
no to masz taki sam problem jak ja czyli przekładanie wtyczki. Z tego co widzę na zdjęciu to ta duża wtyczka ma tak samo jak ta od wyświetlacza biegów męskie konektory. Na wszelki wypadek musisz sprawdzić albo te stare zegary, albo jaką masz wtyczkę przy wiązce w Routerze, bo może coś zmienili.
Ale mogę Cię pocieszyć że nie będzie za dużo roboty, bo te Twoje nowe zegary mają taki sam układ kontrolek jak stare, więc kolejność przewodów powinna pasować. Ja musiałem kombinować z zamianą przewodów. Dodatkowo przy wyświetlaczu biegów masz 6 przewodów, a w oryginalnych zegarach jest 5 przewodów (ja miałem 4 przewody bo masa była inaczej podłączana).
Offline
Perez2011 napisał:
Zaraz pewnie polecą w moją stronę kamienie ale według mnie to wszystko jest bez sensu. Nie popieram tego. Owszem, pojemność to ja w swoim też zmieniłem, ale tu to jest zupełnie co innego. Gościu kupił nowego Routera i wszystko w nim przerabia. To trzeba było od razu kupić inny sprzęt, albo po prostu motocykl. No chyba że wiek nie pozwala...
Ja też kupiłem nowego swego czasu i prawie rozebrałem do ramy i od nowa złożyłem sporo poprzerabiałem. Bo chciałem mieć nowy i złożony po swojemu. Wymienione to co uważam za stosowne . A nie sprzęt po przejściach. Wszystko oczywiście rzecz gustu .
Offline
jednak zegarów nie zmieniam bo trochę się boje dawać takie zegary hehe , zmieniłem tylko podświetlenie w tych starych , ale lipa wyszła bo pod lewą tarczą jest lipne podświetlenie ,a dioda jest tak jakby po środku zegarów , będę chyba musiał dodać dodatkową diode i przykleić tam gdzieś
Ostatnio edytowany przez sluzopator (06-04-2015 13:04:35)
Offline
Masz taki sam kolor podświetlenia co ja tylko że ty masz żarówki a ja mam listwę. I wydaje mi się że listwa lepiej podświetla. Jak chcesz to spójrz do mnie w temat
Offline
Tomek28 napisał:
Masz taki sam kolor podświetlenia co ja tylko że ty masz żarówki a ja mam listwę. I wydaje mi się że listwa lepiej podświetla. Jak chcesz to spójrz do mnie w temat
e no u Ciebie to elegancko wygląda też tak chce
Offline
Są takie fajne ledy na w5w, co mają 5 ledów smd, cztery ścianki i na każdej led i dosyc mocne są, u mnie nawet dobrze przebijają czerwony fragment tarczy
Offline
a więc zmiana na lifana 120 , molkt 26 mm ,filtr gąbka, wyciąłem tą rurkę między sankami i rozszerzyłem sanki podnośnikiem samochodowym
silnik zamontowany w ramie , kable podłączone , szok bo nawet biegi pokazuje i jest spoko jeszcze muszę założyć zębatkę 16 , łańcuch i wydech mam chłodnicę ale nie wiem czy zakładać czy nie . Na końcu regulacja gaźnika i zobaczymy co to za potwór:)
Ostatnio edytowany przez sluzopator (27-08-2015 20:38:31)
Offline
oho, nastepny
Chłodnicy nie zakładaj na razie, już nie będzie gorąco. Zębatkę zmień od razu bo bankowo masz 420, chyba że reszta u Ciebie też taka Ja już zrobiłem 50% docierania, jest kozak, nawet na PZ20
Offline
Oryginalna kopka pasuje spoko , ta od lifana była jakaś pod kątem i nie zakładałem:-)
Offline
Chłodnica obowiązkowo od 110 w górę. Ja mam 140 i z40 i nie wyobrażam sobie jazdy bez chłodnicy. Jak będziesz chciał jeździć z prędkością przelotowa na 8k rpm to musisz ją założyć, bo te silniczki sie szybko nagrzewają i szybko robia sie gorące.
Offline
Przy okazji ja się wtrącę, bo z tego co widzę to masz taką samą chłodnicę jak ja mam. Niestety z wężami jest problem tego typu że są one sporo za długie do odpowiedniego działania chłodnicy. Na YT jest filmik gdzie gościu ma założoną taką chłodnicę ale węże przerabiał.
Tutaj jest chyba to najładniej pokazane i opisane przez niego: https://www.youtube.com/watch?v=XLlCOb0DPqI
Ja myślę w ten sam sposób zrobić, a na razie chłodnicę zdemontuję. Upałów raczej już nie będzie a dalsze wyjazdy na razie nie są w planach.
Offline
na tył taką żarówkę ledową zakupiłem z alledrogo , zobaczymy jak się sprawdzi
Offline