Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Użytkownik
Na początek 1 Ostrzeżenie... kolejny który nie zna słowa szukaj... Odsyłam TU!
Offline
szukałem i nie znalazłem, nie interesuje mnie to co tam pisze, interesują mnie spostrzeżenia użytkowników ws72 czy biorą olej i po jakim przebiegu wyrobił im się zabierak, a nie czy kupić 72 i czy będzie mocniejszy, chce po prostu porównać ze swoim ws72.
Offline
Użytkownik
Więc wystarczy się dokleić a napewno ktoś napisze, tym sposobem spam zalewa całe forum...
A poza tym jaki silnik z nowymi pierścieniami i tłokiem i głowicą będzie brał Ci olej? Gizmo gdzieś pisał na temat 72 że przyrost mocy od 1 bodajże do 2 koni wystarczyło poszukać...
Offline
Dzisiaj usłyszałem od gościa co naprawia motory ze 72 biorą dlatego pytam, co do nowych pierścieni i tłoka to własnie zawsze mi się wydawało że biorą bo pierścienie dopiero się układają, mój ma dopiero 1400km i wygląda na to, że bierze od początku.
Offline
Użytkownik
Ja mam 110 ubiłem od tygodnia 300 km jeżdżac do roboty i ani grama oleju nie pożarł
Offline
Zatem przez okres docierania silnik może brać niewielkie ilości oleju właśnie z powodu układania się materiału.
Później silnik nie powinien brać oleju, ale jest to silnik chłodzony powietrzem i jeśli ktoś cały czas jeździ do odcinki to będzie brał olej. Ja przy normalnej jeździe (mało kiedy przekraczam 9tys, a przeważnie 7tys obrotów) nie zauważam ubytku od wymiany do wymiany, a na tym zestawie mam już przejechane około 2 tys, na wcześniejszym (72ccm jak i teraz, ale teraz mam z wypukłym tłokiem) również nie zauważałem ubytku, a jeśli był to minimalny.
Offline
Użytkownik
Ja starałem się nie przekraczać 6.5 k obrótów i 1,4 manetki. Mocy jest tyle że poprostu więcej nie trzeba... niestety mam problem z zaworami mianowicie powiększa mi się co 30-40 km luz bo nie mogę dobrze skontrować zaworu przez co moto straciło na mocy... w związku z czym mało co jeżdzę ale już niebawem wypłata i serwis zrobi to za mnie raz a porządnie więc będzie można docierać spokojnie dalej ;]
Offline
Użytkownik
Próbowałem ;p śrubki są nowe ale zawsze o ten kawałeczek framuga jedna sie osmyknie ;]
Offline
Kwestia złapania wprawy i kilku prób
Jeśli masz klucz do szprych to klucz chyba będzie podobnego rozmiaru
Ewentualnie polecam płaskowniczek stalowy naciąć i dopiłować pod rozmiar śrubki regulacyjnej i nie ma bata żeby coś Ci się podczas dokręcania przestawiło.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (27-06-2012 22:06:50)
Offline
Wiec możliwe ze przez obroty, bo jeżdżę tak mniej więcej 7,5 - 9,5 praktycznie cały czas, no ale co z tym zabierakiem? Czemu tak szybko się wyrobił? Jak smarowałem łańcuch przy 900km to już był luz a ja raczej nie zrywam na sprzęgle przy ruszaniu
Offline
Użytkownik
Zbierak jest z gumy... dostał troche wody przy hamowaniu ewentualnie z powody czynników atmosferycznych nieco ciepła i szlag go trafił proste
Offline