Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Mój Router 88 cc na przelotowym tłumiku pali koło 3/100 km,ale dostaje też czasem w palnik hehe
Offline
Mój poziomy 125ccm pali trochę poniżej 3l. Ale na zepsutym gaźniku. Jeżdżę spokojnie bo na drodze do pracy co kawałek miejsca zasadzek.
Offline
Mój czarny szerszeń pali tyle ile wleję.
Offline
Ja dziś zrobiłem ok 100km wyszło mi że spalił poniżej 2 litrów paliwa, ale dziś jechałem bardzo spokojnie ogólnie jeżdżę tak że pali mi ok 3l ale nie przejmuję się tym bo to tyle co nic.
Offline
Czyli w sumie nie ma większej różnicy między 80 a 125 cm...Wiele zależy od czynników zew. Pewnie jak swojemu depnę po dotarciu to spokojnie 3 spali...Ale to i tak kosmiczna różnica porównując spalanie samochodu. Obliczyłem że szybciej zwróci mi się ten motorek niż instalacja gazowa ( do mojego Scenika na ten przykład). Poza tym auto nie da tej frajdy z jazdy! Objeżdzania korków i kontaktu z aurą ( tylko pogoda musi być).
Offline
Mój router 110 pali w trasie teraz tak 2,5-2,7 litra na setkę i to pomimo kostki z tyłu, szyby i kufra. Jak miałem go wcześniej przerobionego na 72cc to ponad 3,5 potrafił zjarać w trasie na szosowym kapciu i wtedy nie miałem w nim szyby. Obydwa przypadki to prędkość "przelotowa" w trasie 70-75 km/h.
Ostatnio edytowany przez vxproplus (05-05-2015 22:17:55)
Offline
Kupując szersze opony nie wiedziałem że to będzie takie trudne i drogie zadanie. Mało tradycyjnych samoch. warsztatów wulkanizacyjnych wogóle podejmuje się wymiany opon w motocyklu. Jeśli już to koła muszą być zdjęte. Fachowy serwis moto zaś to koszt 100 zł za wymianę obu opon...Masakra. Próbował wogóle ktoś z Was samodzielnie tego dokonać? Czy to wogóle są opony bezdętkowe? Dziś rozpędziłem mojego routera do 100km/h i strasznie mną trzęsło- czuć było małą wagę moto oraz wąskie oponki, mało stabilnie jechał. Koniecznie muszę je zmienić. Sam silnik zaś spisał się dzielnie, czułem jeszcze spory zapas mocy ale ciągle docieram więc spokojnie ujeżdzam. Jestem już po wymianie oleju. Łańcuch też musiałem naciągnąć.
Offline
Ja na rutku 88cc jechałem 90 km/h na seryjnych oponach bez trzymania kiery i nic nie trzęsło sprawdż czy tylne koło masz ustawione równo w osi.Od tego dużo zależy podczas jazdy.Opony są dętkowe
Ostatnio edytowany przez kifflee (08-05-2015 15:09:27)
Offline
Ja mam w oponach bezdętkowych dętki, bo mam szprychy więc muszę ja u sibie zakłądałem 110/70 do tyłu i bez smaru to karkołomne zadanie trzeba na dwie łyżki jechać no i nie mogłem ustawić opony ale jakoś dałem radę.
Offline
Tym razem pytanie o dokładność wskazań prędkościomierza. Czy sprawdzał ktoś z Was poprawność wskazań licznika prędkości? Jakims gps-em...Ciekaw jestem czy mocno przekłamuje a jeśli tak to w którą steonę?
Offline
U mnie prędkościomierz przekłamuje na plus i to sporo.Na gps było 85 a licznik był prawie zamknięty Ogólnie to z tego co wiem to nie ma co za bardzo im ufać.Dobrym rozwiązaniem jest licznik rowerowy.
Offline
Też chciałem licznik rowerowy ale nie mam szprych. Spróbuję użyć gps-a jak kupię uchwyt
Offline
Wystarczy aplikacja na telefon, u mnie im większa prędkość tym bardziej kłamie.
http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9584 tu poradnik.
Offline