Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam.
http://imageshack.us/photo/my-images/189/52529784.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/67122566.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/171/57276387.jpg/
Co jeszcze mogę w nim zrobić?
co już zrobiłem:
- 72cc z powiększonymi zaworami
- kierunki LED
- tanpad
- zmiana koloru
- wzmacniana oś tylna (poprzednia mi się skrzywiła)
- carbonowe lusterka
- "fuelpad" (folią carbonową okleiłem wlew paliwa)
- przewód hamulca przedniego o stalowym oplocie
- tłumik (bez blokujących bebechów) z GB
- pompa hamulca z hondy PCX 125
- zębatka przód 14z
- zębatka tył 47z
co już w planach:
- Szyba naked
- zegar temperatury autogauge
- czerwone naklejki po bokach "romet" i czerwone paski na koła
- jakiś licznik (nie wiem skąd i jaki moze pasować i być dobry)
- chłodnica oleju
- większa tarcza z lepszymi lub z większą ilością tłoczków ( tez nie wiem z czego może pasować)
- jakieś renomowanej firmy lacie.
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom … S50/128360
Ostatnio edytowany przez mr0death (01-07-2012 01:00:49)
Offline
Większa tarcza jest nie potrzebna, bo będziesz musiał bawić się z mocowaniem zacisku a do tego bez porządnego warsztatu z dużym zapleczem maszyn lepiej nie startować. Wymień klocki na jakieś lepsze (weź w łapę oryginalne i pomierz, albo zanieś do serwisu to dobiorą od innego moto). Wymień płyn na DOT5.1 i wystarczy
Laczki widzę oba do wymiany.
Licznik kup taki jak Ci odpowiada, uniwersalne motocyklowe z obrotomierzem zegarkiem itp to koszt około 350zł. Jednak lepszym rozwiązaniem chyba byłoby dorwanie gdzieś puszek na zegary i wpasowanie tam jakiegoś ładnego rowerowego licznika. Do tego jakiś uniwersalny obrotek i w końcu wskazania byłyby jak trzeba
Domaluj jeszcze ten zadupek, bo słabo wygląda i będzie cud malina.
Offline
dzięki Ci bardzo a mógłbyś mi powysyłać linki co do tego licznika? i jakie firmy by były dobre tych klocków? laczki to już pisałem, przednia Metzeler m22, a tył jeszcze nie wiem...
Offline
http://allegro.pl/licznik-uniwersalny-c … 71629.html
Jeśli nie liczy się obrotek to:
http://allegro.pl/licznik-uniwersalny-d … 71627.html
Co do klocków to znane i cenione marki Ferodo, Brembo, Nissin, Lucas, EBC, NHC itp.
Offline
dzięki bardzo tylko jest jeden minus... my mamy liczniki na linkę ;/ jak to ugryźć? i już widzę że samemu bd mi ciężko to podłączyć.. bo to co umiałem to już sam w nim zrobiłem
Offline
Tak, ale te liczniki działają jak te rowerowe Czyli masz czujnik na lage i felgę i zlicza impulsy, a to przelicza na prędkość i odległość. Prawdopodobnie jest możliwość dołożenia czujnika temperatury oleju Ogólnie podłączenie opiera się o podłączenie czujnika prędkości, pociągnięcie kabelka od moduł dla obrotka, sygnału od kierunków, długich i luzu oraz oczywiście napięcia. Ogólnie to tyle.
Offline
aa to spokojnie trochę się posiedzi i się zrobi ;D szczególnie, że w kostce już są wszelkie potrzebne kable ;D.
co do chłodnicy: to chodzi mi o chłodnicę oleju, do takich właśnie silników jaki posiada WS (wpisz w allegro "Chłodnica łoś" to zobaczysz)
Offline
no nie wiem czy nie ma sensu... wstawiłem 72 tylko dlatego, że mi się 50tka przegrzała. Wczoraj było 30st to z garażu na stacje i do domu jechałem i pod blokiem dotknąłem silnika (karteru bocznego) to już nie dało się przytrzymać na nim reki, yno tylko dotknąć.
Offline
Co w tym dziwnego? Silnik chłodzony cieczą nagrzewa się do około 100 stopni, a powietrzem średnio o 20 stopni więcej, ale bez problemu wytrzymują i 140 stopni. Jeśli wcześniej mogłeś trzymać rękę na karterze po jeździe oznacza to, że jeździsz na niedogrzanym silniku co jest dla niego troszkę niezdrowe i większa sporo spalanie.
Offline
Ja przed każdą jazdą, zanim zamknę garaż i spale fajkę to chodzi odpalony to około 5 minut, ssania do odpalania nie potrzebuje.
PS. zamówiłem licznik z Junaka 901, podejdzie prawda?
Offline
Nie wiem czy kostki nie są inne.
5 minut to na prawdę mało dla sinika na nagrzanie się Ja wczoraj jechałem w samo południa ("na Słońcu" ponad 45 stopni, bo do tylu wskazuje termometr a wyświetlił Err) jechałem cały czan na full, bo mi się śpieszyło, a mam dość mocno przerobiony i nic niepokojącego nie zauważyłem. Dlatego uważam, że chłodnica i to w dodatku tak licha jak ta z allegro nie jest nam potrzebna. Chłodnica miałaby sens ale taka jak jest montowana w starych sinikach Suzuki, a mianowicie w olejakach. Ta chłodnica z allegro ma tak niewielką płaszczyznę, że niewiele to da.
Offline
mr0death napisał:
PS. zamówiłem licznik z Junaka 901, podejdzie prawda?
czy to będzie coś takiego? http://allegro.pl/nowy-oryginalny-liczn … 82106.html
jak tak będzie pasował (kostki te same)
Offline
identiko ;D to się bardzo cieszę:D, bo podobno tylko trza pozamieniać miejsce kabli w kostce
Do Gizmo: aham, to nie będę zamawiać.
Ostatnio edytowany przez mr0death (03-07-2012 08:08:18)
Offline