Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Czy u was też były za długie śruby w króćcu? Moje bardzo ciężko się wykręcały, a w zasadzie jedna bo drugą szlak trafił. Tą pierwszą skróciłem o 2 milimetry a króciec objechałem sylikonem i narazie lewego powietrza nie bierze. Dodam, że śrubki nie były wkręcone na klej a wykręcałem je z wyczuciem.
Offline
Ja kupiłem w Castoramie twardsze i z idealną długością.Chińskie ukręciły sie podczas demontażu.No cóż plastelina
Offline
To musisz rozebrać to jeszcze raz, wywalić silikon i dorobić uszczelke z tektury, ponieważ benzyna wypłukuje silikon i gwarantuję ci, że jeśli tak już go odpalałeś, to silikon już zwiedził trochę komorę spalania i kolanko.
Offline
I co niby sylikon wysokotemperaturowy miałby uszkodzić w komorze spalania? Sam go używam i nie widzę przeciwwskazań. Jeśli nie mam nowej uszczelki bądź nie jestem pewien powierzchni styku z nią kładę dwie cienkie warstwy z obu stron uszczelki i skręcam. Nie kładę dużo żeby silikon nie wyciekł do środka. Odczekuję minimum 3 godziny żeby związał. I jest w porządku . Robiłem tak z uszczelką kolektora dolotowego w swoim oplu , w poprzednim silniku przy króćcu przy swoim ws i nic złego się nie stało. Co do zerwanych śrub przy króćcu nigdy mi się to nie przytrafiło. Ale przy pierwszym koniecznym demontażu podłożyłem pod nie podkładki sprężynowe.
Offline
W komorze spalania nie powinien nic zrobić, ale może wypłukać silikon jako uszczelkę i może łapać lewe powietrze. Ja też silniki składam na silikony i nigdy nie lecą, ale raz zrobiłem uszczelkę do gaźnika z niego, to potem mi gluty pływały w nim.
Offline
Ale na dolocie między filtrem a gaźnikiem jest rura gumowa. Musiałeś dać dużo sylikonu skoro porobiły się farfocle. W oplu przejeździłem kilkadziesiąt kilometrów i nic tam mu nie wypłukało i nie łapał lewego powietrza.
Offline