Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam,
Czy wjedzie do ramy romet ws?
Offline
155 już chyba się nie mieści i trzeba mocowania silnik trochę zmienić żeby silnik był bardziej przesunięty do tyłu bo będzie ocierał o błotnik przedni.
Offline
Pewnie chodzi o ten silnik http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/316- … -kayo.html . Ja rozumiem że nasze moto przy swojej masie własnej i pojemności 49 prawie nie jedzie. Każdy chce poprawić jego osiągi. Mi w gruncie rzeczy nie zależało na v-max ale na dynamice . Przy mojej wadze prawie 130 kg chciałem aby moto w miarę żwawo się rozpędzało wjeżdżało pod niewielkie wzniesienia. Jestem jeszcze przy dotarciu swego Lifana 120 i walczę z regulacją gaźnika ale wydaje mi się że ten silnik jest dla mnie optymalny. Dużo mocniejszy silnik ten co podajesz to nie tylko zmartwienie czy się zmieści. Ale czy rama wytrzyma większe przeciążenia. Co z hamulcami? Jak będą dawały sobie radę. Ogumienie na pewno do wymiany no i wyważenie kół. I nie wydaje mi się żeby nasze moto prowadziło się komfortowo przy prędkościach koło 100 km/h. Bo pewnie głównie o to Ci chodzi.
Offline
Największy silnik jaki da radę zmieścić do ramy Routera po drobnych przeróbkach to chyba yx140. większym jest chyba zs155. No i pozostaje jeszcze bezpieczeństwo jazdy z taką prędkością. Router nie jest stworzony do jazdy z prędkościami przekraczającymi 100 km/h. Ale jeśli ktoś chce ryzykować to już jego sprawa.
Offline
Nie włożyłbym tego i wiem co mówię router na yx140 wyrywał się z na oryginalnej ramie przy 100kmh wystarczył lekki podmuch wiatru i jeggo lekkość powodowała że potrafił ładnie sciągnąć na bok nie powiem osiągi niesamowite stawianie na koło z gazu itp ale mając to 170 nie wierze że by nie korciło ciągnąć manetki a podejrzewam że dobrzę by się to nie skończyło sczególnie że ten silnik bez problemu osiąga 120-130 kmh i pewnie z 3 nie problem mu stanąć na koło są to silniki stworzone do crossów które mają do tego przystosowaną ramę itp od wibracji odkręcała by ci się wiekszość śrub daję 90% że ciągniecie gazu kończyło by się wyrywaniem śrub od zębatki tylnej i wyobraź sobie sytuacje kiedy jedziesz routerem na tym silniku około 100km/h mając nawet nowe klocki i szczęki z tyłu przy wymuszeniu pierwszeństwa nie masz najmniejszych szans wyhamować oryginalnymi hamulcami osobiście nie polecam takiego silnika do routerka max 140cm i to jeżeli ma się opanowanie i doświadczenie z chociażby 110cm
Ostatnio edytowany przez piotek1919 (20-08-2015 23:57:46)
Offline
Co do silnika 170 to dla kolegi się pytałem, ja mam zamiar zamontować yx140 i dać zębatki w przyśpieszenie na max prędkości mi nie zależy bardzo.
Pytanie poza tematem, opłaca cię kupować tłumik przelotowy do 140?
Offline
Mnie się wydaje że jak najbardziej można by założyć do większego silnika tłumik przelotowy. Polecam poszukać na OLX jakiegoś używanego, na pewno wyjdzie taniej niż nówki z Allegro, a i tak i tak trzeba będzie spawać do fabrycznego kolanka.
Offline
Ogólnie najlepiej dać jak najwiekszą średnice kolanka bo na oryginalnej lubi się udusić spalinami
Offline
nawet yx140 w rutku to za dużo ale są tacy kaskaderzy
https://www.youtube.com/watch?v=MZ9e5PFvlKo
Offline
Haha mój filmik. Wtedy to dostał neiziemsko po garze. Ale przeważnie jeżdżę 8k rpm czyli jakieś 92km/h na GPS i fajnie sie prowadzi, ale nalezy dodać że obydwie opony Mitasa i podniesiony tył, hamulec przedni daje sobie spokojnie radę.
Nie bawiłbym się z tym 155 i 170, bo nie mają dużo części do tego
Ostatnio edytowany przez adi9424 (24-08-2015 12:20:59)
Offline