Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witajcie,
110cc po przeróbce tak po ok. 20 km zaczął kopcić na biało-niebieski gęsty dym czyli spala olej. Co mogło paść po tych 20km od wymiany ?
Dodam, że wszystko jest nowe: fabryczna głowica z uszczelniaczami itp.
Przyznam się że bardzo ostro go docieram już od pierwszego kilometra obrotomierz widział czerwone pole
Offline
Tak cylinder jest zwykły żeliwny. Z drugiej strony kontroluje olej na miarce i wydaje mi się że go nie ubywa ale świeca tłusta ale mimio wszystko silnik nie wykazuje spadku mocy.
Offline
Moc będzie miał ale olej będzie brał Pojeździj troche i zobacz czy ci olej ubywa. Jeśli dosyć szybko to na bank cylek do do wymiany na porządniejszy czyli taki: http://allegro.pl/cylinder-alu-z-tlokie … 52985.html Być może to jeszcze kwestia uszczelki pod głowicą bo np. może w którymś miejscu przepuszczać, któryś oring może nie trzyma albo coś
Offline
Może pierścionki źle się spasowały i na początek lepiej kupić nowy tłok z pierścieniami do tego nowe uszczelki ? Pewnie wyjdzie ze 20 zł
Offline
Na przyszłość to na pewno będzie wiadomość żeby od początku docierania nie wkręcać silnika na czerwone pole na obrotomierzu.
Offline
Samo to akurat nie szkodzi bo sam tak robię podczas docierania ale tylko tyle żeby silnik nie zdążył złapać temperatury a czym mniej przejechane tym bardziej się grzeje. Świeży silnik można zatrzeć nawet na obrotach jałowych jak obchodzimy się z nim nieostrożnie.
Zdejmuj głowicę, cylinder i oglądaj co tam się porobiło. To jest raptem 15 minut roboty jak masz wprawę. W ciemno nie ma co kupować części. Nie ma też co się śpieszyć i napalać na jeżdżenie, wszystko przy składaniu trzeba obejrzeć, pomierzyć - czasem trafi się bubel. Jak odpali ten pierwszy raz to też trzeba dać mu się ułożyć.
Offline