Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Jaki wariuje Ci obrotomierz to masz na pewno coś z elektryką, dokładnie to z zapłonem. Kostki przejrzyj tj. kostka stacyjki, kostka prawego przełącznika, kostka modułu, kostka silnika. Wsuwkę przy cewce zapłonowej i to oczko od masy przy niej też obejrzyj.
Offline
Co do obrotomierza to powiem tak nie wydaje mi się zeby to od tego było bo to juz też przerobiłem.. dziś zajrzałem do flitra powietrza wyleciało z niego jeziorko paliwa wody i oleju.. podejrzewam że go przytarło choć dalej nie jestem pewny i nie sprawdziłem.. jeszcze ktoś ma jakieś pomysły?
Offline
Obrotomierz bazuje na impulsach z cewki zapłonowej a jeśli cewka nie dostanie właściwego impulsu od modułu itd. to będą wypadać zapłony i dziać cuda na obrotomierzu dlatego traktuję go tutaj jako wskaźnik poprawnego działania zapłonu.
Woda w filtrze nie wskazuje na nic złego. Jeśli masz podłączoną odmę do filtra powietrza to tam zawsze będzie się zbierał olej i woda, które to odparowują z wnętrza silnika. Jak trochę wody wleci do silnika to wyparuje już w kanale ssącym i wyjdzie razem z spalinami, w których i tak jest woda powstająca ze spalenia benzyny.
Jakby był zatarty to pożerałby ogromne ilości oleju i ekstremalnie kopcił a sam silnik z trudem pokonywał by własne opory obracania wału.
Ostatnio edytowany przez vxproplus (20-01-2016 18:55:44)
Offline
mierzyłem dziś magneto napięcie ładowania AC~ 20-90[V] możesz zmierzyć mi rezystancję między przewodami Magneta? porównamy.. mam w prawdzie jeszcze jedno magneto też ze 139FMB ale z tego z biegami w którym z 0 da się wbić na1.. i jest nieco inne...
Swoją drogą woda ze spalania benzyny?! coś mi się nie wydaje ale ja jestem po elektronice więc może się mylę ;D
Kopcenie nie jest tylko oznaką zatartego silnika ale także zużycia uszczelniaczy zaworowych lub nieszczelności zaworów.. uszkodzenia pierścienia olejowego.. i silniczek mimo kopcenia bd dalej jechał i to całkiem nieźle..
Offline
Wiesz co nie pozostaje nam chyba nic innego jak pomiar kompresji.. jeśli nie ma takiej możliwości zdejmij głowicę sprawdź szczelność zaworów i jak wygląda gładź cylindra.. ja w sobotę się biorę za mojego ale już zamówiłem kpl silnika.. ;D i zobaczymy co będzie
Offline
No tak ale wymieniłeś już wszystko tak ? Moduł regulator cawki magneto impulsator cewkę w/n przewód w/n świecę fajkę Głowicę ??!!przwody paliwowe filtry tak? Został Tłumik... odkręć go i zobacz co się będzie działo ;D
Offline
Nom ja się uporałem z moim pociskiem dostał nowy kpl (cyl głowica tłok) po złożeniu okazało się ze jest lepiej ale dalej nie jak być powinno.. Okazało się że wypięła się kostka pod bakiem jakaś nie wiem z czego więc kolega vxproplus miał rację że problem tkwi w elektryce. Nie myślałem że leniwe zachowanie obrotka też wskazuje na taką usterkę. Tobie kamil0321 też proponuję położyć się obok swojego pojazdu wszystkie kostki powypinać przepsikać kontaktem w sprayu i wpiąć jeszcze raz.
Offline