Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam, mam pytanie odnośnie dyszy głównej skierowane do użytkowników YX140 z gaźnikiem PZ26 . Posiadam taki zestaw w WS50 i udało mi się go wyregulować na dyszy 92 (filtr seria i tłumik seria, przełożenia 16/41), a pytanie brzmi jakie macie u siebie wielkości dysz głównych? Ponieważ czuję że go jeszcze blokuje, kiedy założyłem dyszę 110 do 5tyś obrotów szedł jak przecinak, a powyżej robiła się odcinka (silnik przerywał jakby miał zamontowaną odcinkę) i nie szedł więcej niż 60km/h. I nie ma mowy ogarnięciu gaziora na tej dyszy. Zastanawiam się czy nie miał na to wpływu fabryczny filtr powietrza, ktoś zaraz napisze "to zmień lub zdemontuj filtr i sprawdź", tylko wiąże się z tym ponowna regulacja pod nowy filtr lub bez niego i jeżeli wyjdzie lipa to znowu spędzę pół dnia na powrocie do poprzedniej konfiguracji bo regulacją pz26 to jakieś nieporozumienie. Zwracam się więc z prośbą posiadaczy YX140 o podanie swoich konfiguracji:
gaźnik,
dysza główna,
filtr powietrza,
wydech.
Za wszystkie podpowiedzi dziękuję i pozdrawiam Arek.
Offline
Ja co prawda mam silnik yx140 ale do niego kupiłem gaźnik Molkt 26mm. Dyszy niestety nie sprawdzałem bo nie miałem takiej potrzeby, regulację też zrobił mechanik który mi montował cały silnik. Filtr powietrza mam stożkowy w obudowie ( http://allegro.pl/filtr-powietrza-42-mm … 14980.html ) a wydech przelot od Suzuki Bandit 1200.
Offline
Ja co prawda nie mam yx140 a Lifana 120 ale konfiguracja u mnie taka może pomoże: Gaźnik PZ 27 z pompką przyśpieszającą dysza główna 120, filtr powietrza od Rometa K125, wydech Suzuki GSX 1100 . I jeszcze jedno jak uważasz że Ci odcina z powodu za małej dyszy to kiedy zaczyna go już trochę dusić załącz ssanie jeśli się poprawi znaczy dostaje za mało paliwa.
Ostatnio edytowany przez cesio22 (07-06-2016 21:46:09)
Offline
cesio22 napisał:
Ja co prawda nie mam yx140 a Lifana 120 ale konfiguracja u mnie taka może pomoże: Gaźnik PZ 27 z pompką przyśpieszającą dysza główna 120, filtr powietrza od Rometa K125, wydech Suzuki GSX 1100 . I jeszcze jedno jak uważasz że Ci odcina z powodu za małej dyszy to kiedy zaczyna go już trochę dusić załącz ssanie jeśli się poprawi znaczy dostaje za mało paliwa.
Witaj, ssanie nic nic daje. Na ssaniu odcina prędzej. Mam pytanie, gdzie kupiłeś pz27 z p.przyspieszającą bo wszędzie tylko pz30 z pompką? Pozdrawiam Arek.
Offline
A jaki kolor ma świeca? Skoro na ssaniu odcina szybciej to wygląda tak jakby go zalewało. Przy odćince Ci gaśnie całkiem. Ja miałem taki problem że moto chętnie przyśpieszało ale przy dłuższej jeździe przy obrotach 6,5 tysiąca np dławił się i gasł. W gaźniku miałem dyszę 110 śrubkę od mieszanki miałem wykręconą na 3 i pół obrotu. Wyglądało tak jakby w pewnym momencie kończyło się paliwo. Zmieniłem trochę ustawienie pływaka aby miał większy skok , dałem dyszę 120 i śrubkę od mieszanki wykręciłem na 2 i pół obrotu problem znikł. Dodam jeszcze że wymieniłem moduł z orginalnego na inny. A może skoro masz orginalny filtr powietrza on Ci dławi spróbuj przejechać się kawałek bez niego. Co do gaźnika zakupiłem go na allegro 15 września 2015 za 69.99zł teraz ten sprzedawca sprzedaje go za 300 zł http://allegro.pl/gaznik-atv-200-crf100 … 16132.html paranoja . Pytałem w sklepie stacjonarnym w białymstoku to może mi gość ściągnąć orginalny Webera PZ 26 z pompką za 370 zł a ten jest chinski. Do tego gaźnika potrzebujesz jeszcze takiej linki: http://allegro.pl/linka-gazu-atv-300ccm … 05993.html
Offline
cesio22 napisał:
A jaki kolor ma świeca? Skoro na ssaniu odcina szybciej to wygląda tak jakby go zalewało. Przy odćince Ci gaśnie całkiem. Ja miałem taki problem że moto chętnie przyśpieszało ale przy dłuższej jeździe przy obrotach 6,5 tysiąca np dławił się i gasł. W gaźniku miałem dyszę 110 śrubkę od mieszanki miałem wykręconą na 3 i pół obrotu. Wyglądało tak jakby w pewnym momencie kończyło się paliwo. Zmieniłem trochę ustawienie pływaka aby miał większy skok , dałem dyszę 120 i śrubkę od mieszanki wykręciłem na 2 i pół obrotu problem znikł. Dodam jeszcze że wymieniłem moduł z oryginalnego na inny. A może skoro masz orginalny filtr powietrza on Ci dławi spróbuj przejechać się kawałek bez niego. Co do gaźnika zakupiłem go na allegro 15 września 2015 za 69.99zł teraz ten sprzedawca sprzedaje go za 300 zł http://allegro.pl/gaznik-atv-200-crf100 … 16132.html paranoja . Pytałem w sklepie stacjonarnym w białymstoku to może mi gość ściągnąć oryginalny Webera PZ 26 z pompką za 370 zł a ten jest chinski. Do tego gaźnika potrzebujesz jeszcze takiej linki: http://allegro.pl/linka-gazu-atv-300ccm … 05993.html
Witam, dzięki za podpowiedzi przez weekend dokupię dyszę 120 i po testuję z wysokością pływaka. Pozdrawiam
Dyszy 120 nie udało mi się lokalnie dostać więc testowałem na 110 (poziom paliwa w komorze pływakowej, filtr gąbkowy od mrf, ustawienia wysokości iglicy, śrubka składu mieszanki) i nic dysza 110 jest totalnie nie do jazdy w tym konkretnym zestawieniu. zmieniłem więc na 85 i było ok, ale... był zauważalnie słabszy, więc wróciłem do fabrycznej dla gaźnika czyli 92 i "jakoś " to jeździ. A jutro po pracy oczekuję kuriera z paczką od mrf i mikuni vm22, więc temat regulacji chińskiego pz26 z yx140 puki co zamiatam pod dywan. Pozdrawiam Arek
Ostatnio edytowany przez JOSEMORALES (16-06-2016 19:36:43)
Offline