Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
siemka mam problem z zipp pro 110
gdy jadę z wyższymi obrotami i puszcze gaz na chwile i nagle dodam to tak go muli nie może się zebrać przez kilka sekund robi tak bu bu bu i jedzie dalej,
a gdy dłużej tak jadę robi buuu i go tak muli i tak co chwile
jak próbuje się zatrzymać to gaśnie muszę puścić gaz i po woli hamować by nie zgasł
gaźnik pz 16 wymieniłem dysze na większą ale to nic nie dało dalej to samo (filtr mam stoszkowy)
proszę was o szybką pomoc
Ostatnio edytowany przez biker_boys (02-11-2016 19:58:46)
Offline
Witaj, pierwsze co trzeba zrobić to zmienić gaźnik na większy i nawet nie zastanawiać się co tego boli. PZ19 to minimum pod 110cc , prawidłowo to pz22, a wracając do twojego problemu to nie napisałeś od kiedy się tak dzieje. Czy po zmianie dyszy, czy miał tak od początku, czy wcześniej jeździł OK z tym gaźnikiem? Napisz coś więcej, aczkolwiek po prostu wymieniłbym gaźnik i po problemie. Pozdrawiam Arek.
Offline
To się dzieje od początku, przed wymianą dyszy było to samo
Na wolnych obrotach gdy dodaje gazu to tak go dusi
Nie ma płynnego wkrecania się na obroty
A przy jeździe i schodzeniu z obrotów zipp gaśnie gdy nie chce by zgasł i dam trochę gazu to robi bu bu bu i tak jakby strzela w gaźnik ale może mi się tylko wydaje
Offline
Możesz mieć nieszczelność na dolocie i lewe powietrze, jeżeli napiszesz jaki ma kolor świeca będzie wiadomo co się dzieje (czy za dużo powietrza czy paliwa). CO na pewno to sprawdziłbym dolot świecę i zmienił gaźnik na większy i nowy, a jak mieszkasz w pobliżu Gliwic na śląsku to zapraszam po testujemy na moich gaźnikach. Jest jeszcze jedna opcja że masz strzeloną uszczelkę pod głowicą, ale nie piszesz nic o wyciekach oleju, kompresji, czy problemach z odpalaniem. Silnik kupiłeś nowy, czy używany, czy przerabiałeś na 110cc, jaki ma przebieg? Ciągle za mało informacji.
Pozdrawiam Arek.
Offline
Kolor świecy sprawdzę później
Nic nie cieknie z podglowicy silnik ma przejechane 1500 km odpalać ładnie odpala moc ma także uszczelka odpada.
A nieszczelność to nwm czy może mieć bo z wyższych obrotów szybko zchodzi na niskie
Offline
pz16 to stanowczo za mało na 110, jest możliwość że nie dasz rady tego wyregulować bo gaźnik jest za mały i "nie wyrabia". Miałem coś podobnego na początku jak włożyłem gaźnik pz22, że jak schodził z obrotów i to po dodaniu gazu miał chwilę dławienia i po chwili wkręcał się normalnie. Żeby chodził normalnie musiałem wkręcić śrubkę mieszanki do końca czyli zrobić bogatą mieszankę.
Offline
dzięki za rady, muszę wymienić gaźnik
jaki polecacie do 110 ?
Offline
Do 110cc PZ22 z dyszą nie więcej niż 80.
Offline
dzięki
a jeszcze do tego gaźnika
na 3/4 gazu wkręca się dobrze nic go nie muli
Offline
Jak masz odpowiednio wyregulowany to nie ma prawa mulić, tylko najczęściej sami sprzedawcy nie wiedzą jakie dysze główne są w nowych gaźnikach. Jak miałem w 110cc PZ19 to nawet fajnie gonił na dyszy 78. A co do pz22 to szukałbym takiego z okrągłą komorą pływakową bo z mojego doświadczenia w tych kanciatych pz-tach z metalowym ramieniem ssania wyskakują z nich te blaszki zakrywające zawias dźwigni ssania i powietrza leci ile chce do środka i potem d..a z regulacji, nie wspominając o syfie w gaźniku itd. Wrzucę link z aliex żeby nie było że reklamuję naszych januszków
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17IruJVXX … b-font.jpg . Pozdrawiam Arek
PS. jeżeli chodzi Ci o to że tego starego gaźnika nie muli do 3/4 obrotu manetki, może to oznaczać że masz za dużą dyszę główną więc spróbuj podmienić na mniejszą i testuj.
Ostatnio edytowany przez JOSEMORALES (07-11-2016 22:52:17)
Offline