Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
witam jestem posiadaczem routera ws 50 ale mój brat ma cagiva super city 50/80 w której do niedawna był właśnie z gażnik z 50 który odpalał ale musiał chwilę chodzić zanim wszedł na obroty, dla tego wymienił go na taki jak ma być nie zamiennik a oryginalny DELLORTO po wymianie motorek odpala chodzi równo ale dopiero jak wleje paliwo bezpośrednio do cylindra (przez otwór ze świecy) i chodzi dopóki nie skończy się paliwo w baku ale jak go zgasi i postoi pare minut to znowu musi wlewać paliwo do cylindra żeby odpalił, jakby paliwo na początku nie dolatywało,dodam ze kruciec też wymieniony pod ten właśnie gażnik. z góry dzięki za pomoc.
Offline
Witaj, jeżeli musi lać do gara to równie dobrze mógłby zdjąć gaźnik, a skoro leje do gara to znaczy że gaźnik nie podaje paliwa. Nieszczelność króćca raczej odpada bo na pych by przynajmniej odpalił lub falował na wolnych obrotach. Demontaż i czyszczenie gaźnika, sprawdzić zawór iglicowy pływaka czy się otwiera w ogóle, oraz dysze i poziom paliwa w komorze pływakowej (czy dysza się zanurza). Jeszcze jest opcja że to nima już kompresji, ale Piszesz że na mniejszym gaźniku odpalał. Więc trzeba się zabrać za czyszczenie. Pozdrawiam Arek
Offline
do gara musi lać tylko przy starcie potem jak zgasi i odpali na nowo to idzie od strzała i jeździ bez problemu ale jak zostawi go na jakieś 15,20 minut zgasony to musi od nowa wlać do gara, a gażnik nowy zapakowany ze sklepu nie używany a co do starego gażnika to chodzi na nim ale początkowo nie chce wejść na obroty ale kompresje silnik ma, a na nowym gaźniku pali od razu bez ssania elegancko nawet przy minusowej temperaturze ale musi wlać paliwo do cylindra jak moto chwile stoi.
Offline
filtr powietrza stożkowy bo oryginalny był pod iny gażnik i musiałem to przerobić na stożkowy a zaworów nie ustawie bo to 2t, a jak kręcę dyszą od regulacji to wogóle nie reaguje, czy dokręce na full czy poluźnie to tosamo
Offline
cesio22 napisał:
Czy filtr powietrza był czyszczony? Czy gaźnik był wyregulowany na ciepłym silniku? Czy wyregulowane są zawory?
Motocykl to cagiva super city czyli 2T więc zawory mamy z głowy. A skoro sam zaciąga po odpaleniu to wracamy do nieszczelności kolektora/króćca dolotowego. Zdemontować, wyczyścić benzynką powierzchnie styku/łączenia z gaźnikiem i cylindrem (używamy tylko dedykowanych uszczelek, żadnych sylikonów itp.) i składamy. Zanim rozkopiecie gaźnik trzeba być pewnym że pozostałe połączenia są szczelne, jeżeli gaźnik jest nowy ze sklepu to najczęściej jest już wstępnie wyregulowany więc odpalić powinien (pomijam fakt zbyt ubogiej czy bogatej mieszanki, ale zagadać musi). Pozdrawiam Arek
Offline