Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
siema, jakie zębatki dać z przodu i z tyłu by jechał mój ws'ik okolo 75 ale z dużym przyśpieszeniem (moc)? silnik 72ccm.
Offline
Przy odpowiednim doborze zębatek można dojść do pewnego kompromisu Może jechać powiedzmy max 70 ale będzie miał niezłe przyspieszenie, a może jechać max 75 ale będzie niesamowity zamulacz. Kwestia tego co się woli. Ja jako, że jeżdżę po mieście to wolałbym przyspieszenie. W gixie przesadziłem z tym i przyspieszenie było genialne, ale jak ktoś wsiadł na niego i nie wiedział jak to idzie to po delikatnym przekręceniu manetki stawiał na koło mr0death najważniejsze to ile teraz jedziesz i czy wystarcza Ci przyspieszenie?
Offline
jeździ około 80, ale ja sporo jeżdżę po mieście wiec chce by miał niezłego kopa i db dźwigał w 2 osoby . bo ja nie chce jeździć sam tylko z pasażerem często. i żeby jechał w 2 osoby około 70 ale mail większą moc i nie mulił do tych 60 w 2 osoby... zębatki teraz mam tak: z przodu seryjna z tyłu 47z, myślałem nad 13 z przodu i 50 z tylu, sprawiło by to by jechał tyle iile chce i z takim dobrym przyśpieszeniem?
Ostatnio edytowany przez mr0death (05-03-2012 23:08:05)
Offline
Czyli zębatkę zdawczą masz 12z? Jeśli tak to 13-->50 pogorszy sprawę. Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby gdybyś zdawczą założył 11z a tył pozostawił 47 wtedy prędkość spadłaby do około 70, ale byłoby dużo lepsze przyspieszenie. Ewentualnie jeśli byś gdzieś dostał to dobrym rozwiązaniem byłoby założenie z tyłu 51z, a przód bez zmian 12z. Ostatecznie tył 52z a przód nadal bez zmian 12z, prędkość by odrobinę spadła. Jak sądzę osiągną byś jakieś 68km/h, ale przyspieszenie byłoby dużo lepsze. Pamiętać należy że taką zmianą skracamy dodatkowo przełożenia, czyli przy niższej prędkości musimy zapiąć wyższy bieg co w tych silnikach w szczególności na 1 i 2 jest już denerwujące.
Mniej więcej tak by to wyglądało w teorii.
Offline
Gość
Ja w nakedzie miałem 14 na 49 czy jakoś tak i z cylkiem 72ccm leciałem 95
Gość
Brakowało skali
Gość
Ale ja nie miałem oryginalnego licznika i obrotomierza Zamontowałem od Hondy nsr 125 Ja tam cisnąłem ile fabryka dała