Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
No ciekawe którędy?
Co prawda jest odpowietrznik ale nic nim ci nie uleci
Jeśli masz wątpliwości weź końcówke odpowietrznika i powąchaj czy czuć opary benzyny
Offline
Gość
Za bardzo to nie ma którędy uciekać No chyba że zostawisz otwarty wlew paliwa
Gość
To że paruje to ja wiem Ale którędy miało by niby uciec ?
Gość
Ja również tankuję vervę! Nie raz zatankuję 98 a nie raz 95 i jest super
Gadasz głupoty i SŁOWNICTWO!
98 oktanowa benzyna ma więcej dodatków, a zatem mniej paliwa w paliwie czyli mniejsza moc a nie większa... Paliwo wyżej oktanowe stosuje się do silników o wysokiej kompresji aby zapobiec spalaniu stukowemu. Powyżej 1:13 powinno się takie paliwko zalewać, bo na 95 zdarza się, że stukowe występuje.
Np Renault w silnikach F4R zaleca 98, gdyż przy wyższych prędkościach obrotowych potrafi wystąpić właśnie spalanie stukowe i wał korbowy ostro po tyłku dostaje.
Offline
Gizmo ma racje , chociaż defakto w Polsce większość paliwa pochodzi z tego samego źródła i jest marnej jakości . Ja leje standardowo 95 Shella , ale od czasu do czasu zaleje też V-Povera żeby go przeczyścić.
Ogólnie jak się zaczęło lać jedno paliwo to raczej powinno się już przy nim zostać.
Ostatnio edytowany przez Sturmovik (13-08-2012 23:37:19)
Offline
E tam ja tankuję wszystko tańsze na Orlenie, a resztę ważniejszego sprzętu na BP. Do przeczyszczenia polecam specjalne dodatki do benzynki, potrafią ładnie przeczyścić gaźnik z osadów. Jednak jak wiadomo najlepsze jest po prostu czyszczenie gaźnika co zajmuje wprawionej osobie 10-20 minut, a komuś kto nie wie jak to zrobić to około godziny i kilka zdjęć robionych w czasie rozbiórki aparatem
Offline
Gość
A który raz czyścisz??? Jak pierwszy i w 10min go wyczyściłeś to gwarantuję Ci to że efekt będzie super! hahaha!